برگزاری پویش «شور عاطفه‌ها» در سمنان
کد خبر: 4083385
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸

برگزاری پویش «شور عاطفه‌ها» در سمنان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سمنان از برگزاری پویش «شور عاطفه‌ها» در استان خبرداد و گفت: هدف این پویش تهیه لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند است.

برگزاری پویش «شور عاطفه‌ها» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، علی بحیرایی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان، عصر روز گذشته، 13 شهریور در جمع خبرنگاران از برگزاری پویش سراسری «شور عاطفه‌ها» در سراسر استان خبر داد و گفت: این پویش از ۱۵ شهریورماه در همه شهرستان‌های استان اجرا خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان با اشاره به اینکه این پویش تا پانزدهم مهرماه سال جاری ادامه دارد متذکر شد: تهیه لوازم‌التحریر همچنین تأمین بسته‌های آموزشی ویژه دانش‌آموزان کم برخوردار با مشارکت مردم متدین و صدیق استان سمنان از جمله اهداف این طرح است.

وی با اشاره به اینکه مردم می‌توانند از طریق دفاتر کمیته امداد در استان‌ها با مؤسسات نیکوکاری و خیریه نسبت به کمک و شرکت در این پویش همکاری کنند متذکر شد: مراکز مذکور هم کمک‌های نقدی و هم اجناس و لوازم‌التحریر اهدایی مردم شامل کیف، دفتر، خودکار، مداد رنگی، کفش و لباس مدرسه و ورزشی را تحویل و پس از گردآوری بین نیازمندان توزیع می‌کنند.

به گفته بحیرایی؛ شماره‌گیری کد دستوری #۰۲۳۰*۸۸۷۷* با تلفن همراه راحت‌ترین راه مشارکت در این طرح خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد استان اظهار کرد: کمک به همنوع یکی از آموزه‌های مهم دین مبین اسلام است که در آیات قرآنی بسیاری مورد تأکید قرار گرفته و روایات بسیاری از پیامبر بزرگوار اسلام و ائمه معصومین (ع) در این خصوص ذکر شده است.

به گفته وی؛ شور عاطفه‌ها را می‌توان گامی مهم در راستای کاهش فقر جامعه طی سالهای آینده و کمک به خانواده‌های نیازمند دانست و به خوبی فرهنگ کمک به همنوع در این جشن تبیین می شود.

بحیرایی با تأکید بر اینکه آشنا کردن دانش‌آموزان به ویژه در سنین پایین با فرهنگ کمک به همنوع می‌تواند در آینده آنها بسیار موثر باشد یادآور شد: دانش‌آموزان با استفاده از فرصت شور عاطفه‌ها، کمک به نیازمندان را در جامعه تمرین می‌کنند که باید از این ظرفیت بیشتر استفاده کرد.

انتهای پیام
captcha