نیازمندان کمیته امداد راهی پیاده‌روی اربعین می‌شوند
کد خبر: 4083441
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
در چهارمحال‌وبختیاری

نیازمندان کمیته امداد راهی پیاده‌روی اربعین می‌شوند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: پویش «نذر زائر» در راستای تأمین هزینه‌های حضور نیازمندان در راهپیمایی اربعین و زیارت ائمه اطهار(ع) اجرا می‌شود.

پیاده روی اربعین حسینی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره)، جاسم محمدی فارسانی، مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به خانواده‌های نیازمندی که به دلیل ناتوانی مالی از زیارت ائمه اطهار(ع) بازمانده‌اند، بیان کرد: پویش «نذر زائر» در راستای رساندن کمک‌های مردمی به نیازمندانی است که در حسرت زیارت مانده‌اند.

وی با اشاره به حضور گسترده دوستداران امام حسین(ع) از سراسر جهان در راهپیمایی اربعین افزود: خانواده‌های نیازمند که مشتاق حضور در راهپیمایی اربعین هستند با مساعدت خیران و دوستداران اهل‌بیت (ع) راهی پیاده‌روی اربعین می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان در ادامه اضافه کرد: افراد علاقه‌مند به حضور در راهپیمایی اربعین که بنابر دلایل مختلف توان شرکت در این راهپیمایی بزرگ را ندارند، می‌توانند با کمک مالی نیازمندان را راهی زیارت کنند.

محمدی با اشاره به روش‌های مشارکت در این پویش گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و یا با شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد بانک ملی کمک‌های مالی خود را به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام
captcha