ثبت‌نام ۳۴ هزار گلستانی برای سفر اربعین در سامانه سماح
کد خبر: 4083707
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶

ثبت‌نام ۳۴ هزار گلستانی برای سفر اربعین در سامانه سماح

مدیر حج و زیارت گلستان از ثبت‌نام ۳۴ هزار گلستانی تاکنون برای سفر اربعین حسینی به عتبات عالیات خبر داد.

زائرین اربعین حسینیعلی میرقاسم پور، مدیر‌کل حج و زیارت گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از‌ گلستان گفت: با توجه به دو سال وقفه در پیاده‌روی اربعین امسال شور و استقبال مردم استان برای شرکت در این اجتماع عظیم حسینی به مراتب بیشتر شده است.

مدیر‌کل حج و زیارت ‌گلستان با بیان‌ اینکه تاکنون 34 هزار گلستانی برای سفر به عتبات در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: از این تعداد 24 هزار نفر ثبت‌نام قطعی کردند که طبق تمهیدات اندیشیده شده از سوی سازمان حج و زیارت سامانه سماح همچنان برای ثبت نام زائرین باز است.

میرقاسم پور با بیان‌ اینکه بیشترین خروج زائرین از مرز در روزهای پنج‌شنبه و جمعه خواهد بود، افزود: افراد باید برای شرکت در پیاده‌روی اربعین در سامانه سماح ثبت‌نام کرده و تزریق دو دز واکسن و حق بیمه را پرداخت کنند.

مدیر‌ کل حج و زیارت ‌گلستان با اشاره به ‌اینکه 19 موکب گلستانی در مرزهای ایران و در شهرهای نجف و منتهی به کربلا به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند، گفت: برای سهولت در تردد از زائرین درخواست می‌شود که فقط مرز مهران را برای خروج از مرز انتخاب نکنند و به مرز خسروی و دیگر مرزهای منتهی به عراق مراجعه کنند.

 

 

انتهای پیام
captcha