بهره‌مندی از بیمه و تسهیلات سفر؛ مزیت ثبت‌نام زائران اربعین در سامانه سماح
کد خبر: 4083808
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۱

بهره‌مندی از بیمه و تسهیلات سفر؛ مزیت ثبت‌نام زائران اربعین در سامانه سماح

مدیرکل حج و زیارت استان زنجان‌ با اشاره به آمار ثبت‌نام زائران استان زنجان در سامانه سماح که به مرز ۳۴ هزار نفر رسیده است، گفت: بهره‌مندی از خدمات بیمه و همچنین تسهیلات سفر از مزایای ثبت‌نام زائران در این سامانه هست.

زائران اربعین

ابراهیم احدی، مدیرکل حج و زیارت استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان،‌ اظهار کرد: تقاضا برای سفر اربعین زیاد است و سعی شده خدمات در کمترین زمان ممکن به افراد ارائه شود تا مشتاقان این سفر موفق به حضور در مراسم‌ اربعین شوند.

وی با اشاره به اینکه آمار ثبت‌نام زائران استان زنجان در سامانه سماح که به مرز ۳۴ هزار نفر رسیده است، تصریح‌کرد: بهره‌مندی از خدمات بیمه و همچنین تسهیلات سفر از مزایای ثبت‌نام زائران در این سامانه هست.

این مسئول به حجم بالای تردد در مرزهای منتهی به کشور‌ عراق اشاره کرد و افزود: زائران با حفظ آرامش و شکیبایی تشریفات خروج از کشور و مهر کردن گذرنامه را انجام دهند و عجله‌ای برای خروج از مرز نداشته باشند.

مدیرکل حج و زیارت استان زنجان‌ با بیان اینمه گروه‌های امداد و راهنمای حج و زیارت در مرزها و شهرهای زیارتی عراق آماده خدمت‌رسانی هستند، گفت: با توجه به گرمای هوا، زائران آب نوشیدنی کافی به‌ همراه داشته باشند و از کلاه و عینک آفتابی استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha