اجرای پویش «شور عاطفه‌ها» در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4083877
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید

اجرای پویش «شور عاطفه‌ها» در چهارمحال‌وبختیاری

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، پویش «شور عاطفه‌ها» در راستای کمک به تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند استان اجرا می‌شود.

پویش شور عاطفه ها

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره)، حمید محمدی، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان ضمن قدردانی از کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خیر و نیکوکار چهارمحال و بختیاری به نیازمندان، اظهار کرد: براساس سنت هر ساله امسال نیز پویش «شور عاطفه‌ها» در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید در استان برگزار می‌شود.

محمدی ضمن دعوت از مردم خیر و نیکوکار استان برای شرکت در این پویش، افزود: دانش‌آموزان نیازمند باوجود توانایی و استعداد، به علت مشکلات مالی توانایی خرید لوازم‌التحریر، پوشاک و کفش مناسب برای ورود به مدرسه را ندارند. 

وی ادامه داد: کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار و خیر چهارمحال و بختیاری علاوه‌بر رفع بخشی از نیازهای اقتصادی دانش‌آموزان نیازمند گامی در راستای توسعه کشور نیز محسوب می‌شود.

محمدی با اشاره به حمایت کمیته امداد استان از ۱۵ هزار دانش‌آموز نیازمند، بیان کرد: هرساله با حمایت‌های مردم نیکوکار، دانش‌آموزان خانواده‌های تحت حمایت با تلاش و پشتکار موفق به کسب رتبه‌های سه رقمی و چهار رقمی در کنکور سراسری می‌شوند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با اشاره به روش‌های مشارکت در این پویش، تأکید کرد: کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و شماره حساب ۰۴۱۲_۵۰۰۳_۹۹۷۹_۶۰۳۷ برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های مردم نیکوکار استان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha