گردهمایی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در گرگان برگزار می‌شود
کد خبر: 4084610
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹
فرماندار گرگان بیان کرد:

گردهمایی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در گرگان برگزار می‌شود

فرماندار گرگان از برگزاری گردهمایی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در گرگان خبر داد و گفت: تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، امری ضروری و مهم است و باید به نحو شایسته‌ای این مراسمات برگزار شود.

عیسی پایین محلی فرماندار گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از فرمانداری گرگان عیسی پایین محلی، فرماندار گرگان در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت اظهار کرد: تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، امری ضروری و مهم است و باید به نحو شایسته‌ای این مراسمات برگزار شود.

فرماندار گرگان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مصداق بارز جهادتبیین برشمرد و بیان کرد: یکی از ترفندهای دشمن علیه انقلاب اسلامی و ملت عزیز ایران، تحریف دستاوردها و داشته‌های ایران اسلامی است. امروز دشمن حتی به سراغ دوران پرافتخار دفاع مقدس نیز رفته و با وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها، سعی در انحراف افکار و اذهان مردم به ویژه جوانان دارد.

وی بیان کرد: نسل امروز تجربه عینی و عملی دوران جنگ و دفاع مقدس را ندارد و لازم است واقعیت‌های جنگ و دشمنی کشورهای استکباری علیه ملت ایران برای آنان بازگو شود.

پایین‌محلی افزود: رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، گنجینه‌های ارزشمند برای ملت ایران هستند و تجلیل و تکریم از آنان وظیفه همه ماست. این افراد خاطرات زیاد و ارزشمندی دارند که ایامی مانند هفته دفاع مقدس، فرصتی مغتنم برای بیان آن خاطرات است.

وی ادامه داد: ثبت و ضبط خاطرات رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در شهرستان گرگان که در دوران جنگ تحمیلی، در قالب لشکر ۲۵ کربلا، حماسه‌آفرینی کرده بودند امری لازم و ضروری است.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان گرگان به برگزاری مراسم متمرکز این هفته و تجلیل از پیشکسوتان اشاره کرد و گفت: مراسم متمرکز در روز چهارشنبه ۳۰ شهریور ماه ساعت ۱۰ صبح با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) گرگان برگزار می‌شود. این مراسم به صورت ویدئوکنفرانس و همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در جمع رزمندگان دفاع مقدس سخنرانی خواهند کرد.

وی تجلیل از بانوان رزمنده شهرستان گرگان که در جبهه‌ها و هم پشتیبانی از جنگ نقش مهمی داشتند را یادآور شد و اظهارکرد: در هفته دفاع مقدس باید به صورت ویژه از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران سرکشی و تقدیر کرد.

انتهای پیام
captcha