ضرورت پیگیری نیازها و مشکلات جانبازان
کد خبر: 4085078
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷

ضرورت پیگیری نیازها و مشکلات جانبازان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به اینکه همه ما در مقابل جانبازان مسئولیم و در برابر آنان اظهار شرمندگی می‌کنیم،بیان کرد: گلایه‌های جامعه جانبازی را شنیده و در دستور کار جهت اجرا قرار خواهیم داد.

بهنام نظری، معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، بهنام نظری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی، امروز، 21 شهریور، در حاشیه گردهمایی جانبازان 70 درصد استان مرکزی، با ابراز خرسندی از حضور در جمع جانبازان و ایثارگران استان، بیان کرد: جانبازان با رشادت و فداکاری جان خود را طبق اخلاص گذارده و از همه دارایی خود برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و مبانی دینی گذشتند.

وی با بیان اینکه همه ما در مقابل جانبازان مسئولیم و در برابر آنان اظهار شرمندگی می‌کنیم، ادامه داد: ما همواره در برابر عظمت و شکوه آنان ادای دین کرده و مدیون هستیم، آنان با وجود رشادت‌های بسیار توقعات اندک دارند و همین توقعات کم ما را بیشتر شرمنده می‌کند. مناسب‌سازی معابر ویژه تردد جانبازان یکی از مهم‌ترین درخواست‌های آنان بود.

نظری همسران جانبازان را لایق تکریم دانست و اضافه کرد: جانبازان قریب به 40 سال پیش در مصاف با دشمنان به درجه جانبازی نائل آمدند و از آن زمان تاکنون همسران آنان با فداکاری در کنارشان ایستادند و نقش خود را در این مسیر به‌گونه‌ای دیگر عملی می‌کنند. ما مسئولان امروز در قامت خدمت‌رسانی باید توقعات حداقلی آنان را برآورده کنیم.

وی روحیه بالای جانبازان را مورد تحسین قرار داد و افزود: جانبازان اسطوره‌هایی از ایثار، مقاومت، مجاهدت و از خود گذشتگی هستند. نه تنها مردم ما هیچ‌گاه خدمات و از جان گذشتگی آنان را فراموش نخواهند کرد، بلکه نوجوانان و جوانان نسل جدید نیز خود را مدیون این افراد و شهدا دانسته و همواه قدردان شجاعت آنان هستند. دهه نودی‌های ما باید بدانند جوانی که امروز از ناحیه دوپا، چشم یا دست مورد جراحت قرار گرفته است، مدافع وطن بوده و روزی برای ماندگاری انقلاب و اسلام از هستی خود گذشته است.

نظری با تأکید براینکه گلایه‌های جامعه جانبازی را شنیده و در دستور کار جهت اجرا قرار خواهیم داد، اظهار کرد: مشکلات و نیازهای جانبازان مورد پیگیری قرار خواهد گرفت و این امر به مدیرکل بنیاد شهید استان نیز اعلام می‌شود. در تعهد ما است که نگذاریم جانبازان برای نیازهای حداقلی همچون ویلچر با مشکلاتی واجه باشند.

معاون استاندار مرکزی در پایان ادامه داد: هزینه پرستاری جانبازان انجام می‌شود، اما با کهولت سن این نیازها بیشتر شده و لازم است خدمات‌رسانی‌ها نیز به مراتب با افزایش همراه باشد. نباید اجازه دهیم مشکلات و گلایه‌ها بیان شود. برای رفع نیاز جامعه هدف به مدیرکل ابلاغ نیازهای جانبازان احصا و روزانه بازبینی شود تا مشکلات یکی پس از دیگری برطرف شود.

انتهای پیام
captcha