ائتلاف 14 فوریه بحرین اقدامات رژیم آل خلیفه علیه زائران اربعین را محکوم کرد
کد خبر: 4085114
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰

ائتلاف 14 فوریه بحرین اقدامات رژیم آل خلیفه علیه زائران اربعین را محکوم کرد

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین ضمن محکومیت اقدام رژیم آل خلیفه به منع سفر شهروندان بحرینی به عراق برای بزرگداشت زیارت اربعین، اقدامات این رژیم را بیانگر ذهنیت داعشی آن‌ها دانست.

به گزارش ایکنا، به نقل از العالم، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین، ممانعت نظام رژیم منامه از سفر شهروندان بحرینی به عراق برای بزرگداشت زیارت اربعین امام حسین(ع) را محکوم کرد.

شورای سیاسی ائتلاف 14 فوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: جلوگیری از سفر زائران اربعین، اعم از علما، روحانیون، شخصیت‌های اجتماعی و فرهنگی و صدها شهروندی که مایل به زیارت کربلا هستند، شرم‌آور، قبیح و به شدت محکوم است.

براساس بیانیه این شورا، این اقدامات خصمانه و تحریک‌آمیز از سوی رژیم آل خلیفه که اخیرا به عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها اقدام کرده، ادامه اقدامات آن در یک سال گذشته است و درعین حال بازتاب موضع این رژیم نسبت به قیام امام حسین (ع) و شعائری است که هر سال برای سرور و سالار شهیدان برگزار می‌شود.

شورای سیاسی ائتلاف انقلاب جوانان 14 فوریه با بیان اینکه اقدامات وقیحانه رژیم بحرین نسبت قیام امام حسین (ع)، بیانگر ماهیت این رژیم و ذهنیت داعشی آن‌ها است، افزود: اقدام دستگاه‌های امنیتی رژیم آل خلیفه در احضار زائران بحرینی که به عراق و ایران سفر می‌کنند، نشان‌دهنده هدف‌گیری آشکار اعتقادات و آیین‌های مذهبی بحرینی‌ها و بر خلاف ادعای دروغین این رژیم، مبنی بر احترام به ادیان است.

ائتلاف انقلاب جوانان 14 فوریه تأکید کرد: وحشی‌گری رژیم آل خلیفه، مردم را از سفر به عراق و مشارکت گسترده در مراسم زیارت اربعین منصرف نخواهد کرد و این رژیم هر چقدر که مغرور و خودخواه باشد و با آزار و اذیت و هدف قرار دادن مردم اصیل بحرین سعی بر ممانعت از مشارکت آن‌ها در این راهپیمایی میلیونی داشته باشد، محبان اهل بیت (ع) و امام حسین (ع) بر مشارکت در این رویداد عظیم عقیدتی با قاطعیت پافشاری خواهند کرد.

این ائتلاف همچنین هزاران بحرینی عاشق امام حسین (ع) را تحسین کرد که همه موانع و محدودیت‌ها را پشت سر گذاشته و با عزت و سربلندی وارد کربلا شدند.

انتهای پیام
captcha