خدمت‌رسانی مطلوب‌تر مخابرات با افزایش تعرفه‌ها
کد خبر: 4085115
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۹

خدمت‌رسانی مطلوب‌تر مخابرات با افزایش تعرفه‌ها

مدیر عامل مخابرات استان مرکزی بر ضرورت افزایش تعرفه‌های تلفن ثابت برای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مردم تاکید کرد.

لطفی، مدیرعامل مخابرات استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، لطفی، مدیر عامل مخابرات استان مرکزی، گفت: طی ۱۲ سال گذشته متاسفانه به علت ثایت ماندن تعرفه‌های تلفن ثابت و با توجه به افزایش چند درصدی تورم طی این سالها، امروز شبکه مخابراتی کشور با بحران درآمد و نقدینگی روبرو است بطوریکه درآمد‌ها حتی پاسخگوی پرداخت حقوق نیست و حتی نوسازی و بهسازی تجهیزات هم میسر نیست.

وی افزود: حدود ۵۰ درصد خطوط ثابت شبکه مخابراتی کشور امروز کم کارکرد یا فاقد کارکرد است بطوری‌که ارزش وصول ندارد و این شرایط اصلا به نفع مردم و نظام و شبکه ارتباطی نیست و این مستهلک کردن شبکه ارتباطی کشورست.

لطفی با اشاره به طرحی که توسط ستاد تنظیم بازار مصوب شده است، گفت: این طرح از ابتدای شهریور عملیات می‌شود که در این طرح حداقلی برای تلفن‌های کم کارکرد در نظر گرفته شده به این معنی که خطی که فاقد کارکرد است باید حدود ۱۰ هزار تومان را در شهرستان‌های استان و ۱۵ هزار تومان در مراکز استان‌ به عنوان حداقلی پرداخت کنند.

وی بیان کرد: در ازای این طرح مشترکین در شهرستان‌ها ۲۶۶۶ دقیقه معادل ۴۴ ساعت و در مراگز استان‌ها ۵۶ ساعت می‌توانند مکالمه رایگان دریافت کنند. این طرح سبب منطقی شدن هزینه‌ها می‌شود تا مخابرات بتواند به تکالیف خود در حوزه زیرساختی نیز عمل کند. مخابرات امروز علاوه بر ارتباط وویس و دیتا به مشترکین، به عنوان زیرساخت اصلی حوزه کسب و کار؛ بهداشت، امنیت و.. نیز ارائه خدمت می‌کند.

منبع، خبرگزاری صدا و سیما

انتهای پیام
captcha