رویداد «شور عاطفه‌ها» در کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 4085586
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸

رویداد «شور عاطفه‌ها» در کرمان برگزار می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از برگزاری رویداد ملی «شور عاطفه‌ها» در آستانه بازگشایی مدارس با هدف تأمین مایحتاج دانش‌آموزان نیازمند در استان کرمان خبر داد.

رویداد شور عاطفه‌ها

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، ناصر عسکری‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه حدود ۴۰ هزار دانش‌آموز و ۳ هزار و ۶۰۰ دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند گفت: هم‌زمان با سال تحصیلی جدید رویداد ملی «شور عاطفه‌ها» با هدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند در استان کرمان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شور عاطفه‌ها پنج‌شنبه ۲۴ شهریورماه در محل پایگاه‌های سطح شهر و ۲۵ شهریورماه در محل مصلی‌های نماز جمعه برگزار می‌شود افزود: مرحله دوم شور عاطفه‌ها نیز روز شنبه ۹ مهرماه با همکاری آموزش‌وپرورش در سطح مدارس سراسر استان برگزار خواهد شد.

عسکری‌نژاد ادامه داد: ۱۰۰ پایگاه شور عاطفه‌ها در میادین اصلی شهرها به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های مردم راه‌اندازی شده است.

وی به روش‌های مشارکت در شور عاطفه‌ها اشاره و بیان کرد: مردم خیر و نوع‌دوست استان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #034*8877* و یا از طریق شماره‌حساب ۲۲۰۳۱۳۶۱۰۵ و شماره کارت 5859837000064879 کمک‌های نقدی خود را برای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند در آستانه سال تحصیلی جدید پرداخت کنند.

مدیرکل کمیته امداد کرمان ادامه داد: مردم نیکوکار استان همچنین می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود را علاوه بر پایگاه‌های سطح شهر به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سراسر استان تحویل دهند.

عسکری‌نژاد گفت: این نهاد در نظر دارد با کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار در رویداد ملی «شور عاطفه‌ها» نسبت به تأمین بسته‌های حمایتی تحصیلی برای دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد اقدام کند که تهیه نوشت‌افزار، کیف، کفش و پوشاک در کنار ملزومات آموزشی از جمله این کمک‌ها خواهد بود.

انتهای پیام
captcha