توقیف لوازم یدکی و لوازم خانگی قاچاق در اراک
کد خبر: 4085680
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲

توقیف لوازم یدکی و لوازم خانگی قاچاق در اراک

فرمانده انتظامی شهرستان اراک از توقیف یک دستگاه خودروی شوتی لوازم یدکی و لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در اراک خبر داد.

کشف کالای قاچاق

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سرهنگ علیرضا معیریان، فرمانده انتظامی شهرستان اراک، از توقیف یک دستگاه خودروی شوتی حامل ۲۸۱ عدد لوازم یدکی و لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال خبر داد و افزود: روز گذشته ماموران انتظامی این شهرستان در تحقیقاتی از تردد یک دستگاه خودروی سواری شوتی حامل کالای قاچاق در یکی از محور‌های اطراف این شهرستان با خبر شدند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی پاسگاه معصومیه شهرستان اراک موفق شدند، پس از شناسایی و توقیف خودرو سواری شوتی مورد نظر، در بازرسی به عمل آمده از خودرو، تعداد ۲۸۱ عدد لوازم یدکی و لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال کشف کنند.

معیریان با اشاره به دستگیری دو نفر در این رابطه و معرفی آنان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی، از شهروندان خواست به منظور مبارزه هدفمند با پدیده نابهنجار قاچاق و در صورت مشاهده فعالیت چنین خودرو‌هایی در حمل کالای قاچاق و تردد آن‌ها در محور‌های مواصلاتی، موضوع را برای بررسی تخصصی، از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

منبع، خبرگزاری صدا  و سیما

انتهای پیام
captcha