مراسم عزاداری اربعین حسینی در حرم مطهر بانوی کرامت
کد خبر: 4085841
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰

مراسم عزاداری اربعین حسینی در حرم مطهر بانوی کرامت

مراسم عزاداری شب و شام اربعین اباعبدالله(ع) در حرم مطهر بانوی کرامت با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی و مداحی سیدعلی حسینی‌نژاد، حسن حیدرزاده و رضا ایزدی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از قم، برنامه مراسم عزاداری اربعین حسینی در حرم مطهر بانوی کرامت از سوی روابط عمومی و تبلیغات این آستان مقدس اعلام شد.

بر اساس این گزارش مراسم عزاداری شب اربعین حسینی جمعه ۲۵ شهریورماه بعد از نماز عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی و مداحی سیدعلی حسینی‌نژاد و حسن حیدرزاده برگزار می‌شود.

مراسم عزاداری روز اربعین نیز شنبه ۲۶ شهریورماه ساعت ۱۱ با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میرشفیعی و مداحی خرسندی و علی فروغی و بعد از نماز عصر با قرائت زیارت اربعین حسینی با صدای علی مالکی‌نژاد به همراه پخش زنده از شبکه استانی قم انجام می‌شود.

مراسم عصر اربعین نیز ساعت ۱۸:۱۵ شنبه ۲۶ شهریورماه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی خراسانی و مداحی مجید علی اکبری برگزار می‌شود.

همچنین شنبه بعد از نماز عشا مراسم عزاداری شام اربعین حسینی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی و مداحی رضا ایزدی در شبستان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha