برگزاری مراسم پیاده‌روی دلدادگان اربعین حسینی در سمنان
کد خبر: 4086076
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲

برگزاری مراسم پیاده‌روی دلدادگان اربعین حسینی در سمنان

مراسم پیاده‌روی دلدادگان اربعین حسینی در شهرها و بیش از ۲۰ روستای استان سمنان برگزار شد.

برگزاری مراسم پیاده‌روی دلدادگان اربعین حسینی در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، مراسم پیاده‌روی دلدادگان اربعین حسینی در سمنان، صبح امروز، 26 شهریور با حضور پرشور عزاداران و عاشقان اباعبدالله (ع) در شهرستانهای سمنان برگزار شد.

پیاده‌روی دلدادگان اربعین در شهر سمنان از ساعت ۱۰ صبح از میدان امام رضا (ع) آغاز شده و به سمت مصلای امام (ره) ادامه دارد ، همچنین این مراسم در شاهرود از سه‌راه مجن تا امامزاده سیدابوالقاسم (ع) بسطام با حضور پرشور مردم برگزار شده است.

پیاده‌روی دلدادگان اربعین در دامغان نیز از مسیر پارک دانشجو (جاده کمربندی) تا حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) و در گرمسار از گلزار شهدا تا امامزاده اسماعیل (ع) برگزار شد.

پیاده‌روی دلدادگان اربعین در میامی نیز از میدان عاشورا تا گلزار شهدا و در مهدی‌شهر از میدان امام رضا (ع) تا گلزار شهدا برگزار شد.

پیاده‌روی دلدادگان اربعین در سرخه نیز از میدان آزادی تا امامزادگان لاسجرد و در آرادان از گلزار شهدا تا امامزاده شاه سلطان نظر با حضور عاشقان حسینی رقم خورد.

علاوه بر شهرها، پیاده‌روی دلدادگان اربعین حسینی در بیش از ۲۰ روستای استان سمنان نیز برگزار شده که اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی و پذیرایی توسط مواکب از دیگر بخش‌های پیاده‌روی دلدادگان اربعین حسینی در استان سمنان است.

انتهای پیام
captcha