برگزاری پویش «شور عاطفه‌ها» در گلستان
کد خبر: 4086235
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱

برگزاری پویش «شور عاطفه‌ها» در گلستان

مدیر کل کمیته امداد استان گلستان از برگزاری پویش «شور عاطفه‌ها» با هدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان تحت حمایت در گلستان خبر داد.

پویش شور عاطفه ها و کمک به دانش اموزان نیازمندبه گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، عیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: شور عاطفه‌ها با هدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان تحت حمایت از ۱۵ مردادماه شروع و تا ۱۵ مهرماه سال‌جاری ادامه دارد.

بابایی با اشاره به پیش‌بینی مشارکت ۱۲ میلیارد تومانی گلستانی‌ها در سال‌جاری بیان کرد: هم‌استانی‌های نوع‌دوست وخیراندیش، سال گذشته بیش از ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای تهیه لوازم کمک آموزشی برای ادامه تحصیل دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان تصریح کرد: امسال نیز با برپایی پایگاه‌های نمادین در میادین اصلی شهر برای جمع‌آوری کمک‌های هم‌استانی‌های خیر و نیکوکار صورت می‌گیرد و اکثریت جذب کمک‌های مردمی به‌صورت غیر‌حضوری و الکترونیکی انجام می‌شود.

وی به آمادگی 60 پایگاه ثابت مستقر در میادین اصلی شهرهای سطح استان و تمامی دفاتر کمیته امداد در این پویش اشاره کرد و گفت: ۳۶۰ مرکز نیکوکاری برای دریافت کمک‌های نقدی و غیر‌نقدی مردم از جمله کیف و کفش و نوشت‌افزار و سایر ملزومات آموزشی تحصیلی، جهت مشارکت هرچه باشکوه‌تر گلستانی‌های نیکوکار در کمک‌رسانی برای تأمین مایحتاج تحصیلی آموزشی دانش‌آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت فراهم شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان تصریح کرد: از روز دوشنبه ۲۸ شهریور تا ۳۱ شهریور پایگاه‌های مستقر در میادین اصلی شهرهای سطح استان و روز جمعه ۱ مهرماه در مصلی‌های نماز جمعه، آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان نیازمند هستند و در روز دوشنبه ۱۱ مهرماه  به‌صورت نمادین در مدارس سطح استان زنگ شور عاطفه‌ها نواخته می‌شود.

بابایی افزود: کمیته امداد استان گلستان دارای بیش از ۱۶هزار و۲۰۰ دانش‌آموز و ۱۳۰۰ دانشجوی تحت حمایت است که از خدمات آموزشی و کمک هزینه تحصیلی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان به روش‌های غیرحضوری مشارکت مردم در این پویش پرداخت و گفت: علاوه بر پیش‌بینی کد دستوری #۰۱۷*۸۸۷۷*، امکان پرداخت کمک‌های مردمی ازطریق سایت کمیته امداد به آدرس emdad.ir و همچنین شماره حساب ۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ وشماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۰۲۲۶ نزد بانک ملی فراهم شده است.

انتهای پیام
captcha