واحد‌های قرآنی مراکز افق با مؤسسات قرآنی همکاری کنند
کد خبر: 4086243
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶

واحد‌های قرآنی مراکز افق با مؤسسات قرآنی همکاری کنند

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به لزوم گسترش برنامه و فعالیت‌های قرآنی مراکز افق سازمان اوقاف، تأکید کرد: برای گسترش فعالیت‌های قرآنی هر منطقه نیازمندیم تا مراکز افق با مراکز و مؤسسات قرآنی وارد همکاری و تعامل شوند.

ساحل سهیلی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه

ساحل سهیلی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با تأکید بر لزوم گسترش برنامه و فعالیت‌های قرآنی در مناطق مختلف استان به ویژه در شهر‌ها و روستاها، اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی را به تمام مناطق استان گسترش دهیم و این امر نیازمند تعامل و همکاری با مؤسسات و مراکز قرآنی به ویژه از طریق بهره‌گیری از ظرفیت‌های مراکز افق این سازمان است.

وی با اشاره به فعالیت‌های مراکز افق، افزود: مراکز افق با گستره فعالیت‌های قرآنی در بقاع متبرکه فعالیت می‌کنند و علاوه بر آن اقداماتی نیز در بخش‌های اجتماعی و فرهنگی دارند.

سهیلی تصریح کرد: مراکز افق این سازمان که در بقاع متبرکه شاخص در استان فعالیت می‌کنند در زمینه‌های مختلفی از جمله فعالیت‌های قرآنی به شیوه مستمر فعالیت دارند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: گسترش فعالیت‌های قرآنی مناطق مختلف به ویژه مناطق محروم همچنین در بین اقشار مختلف مردم از برنامه‌هایی است که در دستور کار مراکز افق فعال بقاع متبرکه قرار دارد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مراکز و مؤسسات قرآنی در بحث گسترش فعالیت‌های قرآنی، بیان کرد: برای گسترش فعالیت‌های قرآنی هر منطقه نیازمندیم تا مراکز افق با مراکز و مؤسسات قرآنی وارد همکاری و تعامل شوند و این خود نیازمند تفاهم‌نامه همکاری است.

سهیلی در پایان افزود: مراکز افق بقاع متبرکه شاخص فعالیت‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و قرآنی انجام می‌دهند که تمامی این فعالیت‌های مستمر است و امیدواریم تا با تعامل با سایر مراکز و مؤسسات قرآنی، فعالیت‌های قرآنی در مناطق بیشتری گسترش یابد.

انتهای پیام
captcha