استقرار بیش از سه هزار پایگاه در اصفهان برای اجرای پویش شور عاطفه‌ها
کد خبر: 4086317
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱

استقرار بیش از سه هزار پایگاه در اصفهان برای اجرای پویش شور عاطفه‌ها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان از استقرار بیش از سه هزار و ۶۰۰ پایگاه و مرکز نیکوکاری در سطح استان برای اجرای پویش شور عاطفه‌ها خبر داد.

پویش شور عاطفه‌ها

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان، کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان یکی از مأموریت‌های این نهاد را ترویج فرهنگ خیر و احسان دانست و اظهار کرد: پویش شور عاطفه‌ها برای کمک به علم‌آموزی فرزندان نیازمند، فراهم‌سازی فرصت مشارکت مردم در موضوع انفاق و نیکوکاری برای تحصیل دانش‌آموزان و اجرایی کردن نیت نیکوکاران به‌منظور تأمین بخشی از نیازهای نوجوانان و جوانان در آستانه ورود به سال تحصیلی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه همزمان با شروع سال تحصیلی، همه مدارس استان آماده دریافت کمک‌های مردمی برای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند هستند، گفت: اداره‌کل آموزش و پرورش استان هر ساله با شناختی که از دانش‌آموزان دارد، نقش مؤثری در اجرای پویش شور عاطفه‌ها ایفا می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان در خصوص مکان‌هایی که برای دریافت کمک به پویش شور عاطفه‌ها پیش‌بینی شده است، افزود: این پویش از مردادماه آغاز شده و تا نیمه مهر ادامه خواهد داشت و برای مشارکت گسترده مردم در ۳۱ شهریورماه، بیش از سه هزار و ۶۰۰ پایگاه، دفاتر اداره کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان مستقر و اول مهرماه نیز در میعادگاه‌های نماز جمعه، آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی هم‌استانی‌های خیراندیش هستند.

وی با دعوت از عموم مردم برای حضور در این پویش، گفت: خیران و نیک‌اندیشان می‌توانند هدایای نقدی خود را از طریق شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ یا با شماره‌گیری کد #۱۰۳۱۸۸۷۷* واریز و کمک‌های غیرنقدی خود را به مکان‌های اعلام شده اهدا کنند.

انتهای پیام
captcha