11 تیم عملیاتی هلال احمر استان مرکزی به جاماندگان اربعین حسینی (ع) خدمات‌رسانی کردند
کد خبر: 4086379
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴

11 تیم عملیاتی هلال احمر استان مرکزی به جاماندگان اربعین حسینی (ع) خدمات‌رسانی کردند

سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: ۱۱ تیم عملیاتی این جمعیت به جاماندگان اربعین حسینی (ع) خدمات ارایه دادند.

هلال احمر

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان مرکزی، عبدالکریم شعبان‌زاده، سرپرست جمعیت هلال احمر استان، گفت: همزمان با اربعین سیدالشهدا(ع)، ۱۲۱ نفر از نجات‌گران در قالب ۱۱ تیم عملیاتی و ۱۲ تیم جوانان اقدام به ارائه خدمات امدادی و فرهنگی به عزاداران در مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی کردند.

وی بیان کرد: علاوه بر استقرار تیم‌های ثابت و سیار، ۲۰ دستگاه چادر برای استراحت عزاداران در مسیر پیاده روی برپا شده بود که تعداد قابل توجهی از شهروندان در این چادرها استراحت کردند. ارائه خدمات تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان مرکزی از هفت صبح شنبه، آغاز و تا ۲۱ شب ادامه داشت.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: در روز اربعین حسینی تیم‌های عملیاتی این جمعیت به هزار و ۴۴۲ نفر خدمات امدادی، فرهنگی و آموزشی ارائه دادند و در این روز ۱۳۱ نفر به نوعی دچار مصدومیت شدند که ۱۳۰ نفر به صورت سرپایی درمان شد و یک نفر نیز به مرکز درمانی انتقال داده شد. مردم در صورت بروز هرگونه حادثه و نیاز به امدادرسانی می توانند با شماره ۱۱۲، در هر ساعتی از شبانه روز تماس برقرار کنند.

انتهای پیام
captcha