10 محفل انس با قرآن ویژه دفاع مقدس در اراک برپا می‌شود
کد خبر: 4086867
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹

10 محفل انس با قرآن ویژه دفاع مقدس در اراک برپا می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه اراک با اشاره به اجرای 180 عنوان برنامه دفاع مقدسی در سطح این شهرستان، از برپایی 10 محفل انس با قران با استفاده از قاریان بومی در سطح مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج خبر داد.

سرهنگ محمد مهجوری، فرمانده سپاه اراک

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سرهنگ محمد مهجوری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک، امروز، 29 شهریور، در نشست مطبوعاتی که به منظور تشریح ویژه برنامه‌های دفاع مقدس در این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه بهره‌مندی از  ظرفیت‌های موجود کمک می‌کند که کادرسازی لازم در حوزه دفاع مقدس انجام شود، ادامه داد: دفاع مقدس برای تمام موضوعات همچون اقتصادی، فرهنگی، پژوهشی، علمی، دفاعی و اجتماعی حرف برای گفتن دارد.

وی از اجرای 180 عنوان در قالب 450 برنامه در اراک خبر داد و افزود: این برنامه‌ها در پایگاه‌ها و کانون‌های بسیج شهری و روستایی شهرستان انجام می‌شود. تجلیل از پیشکسوتان، جانبازان، ایثاگران و خانواده آنان از اقدامات صورت گرفته است که در این هفته عملی می‌شود.

مهجوری یادآور شد: از جمله برنامه‌های شاخص این هفته در اراک علاوه بر تجلیل از پیشکسوتان، رژه نیروهای مسلح در مرکز استان مقابل بازار سر پوشیده، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی، برپایی نمایشگاه جهاد تبیین در پیاده‌راه امیرکبیر، اجرای نمایش فرهنگی و هنری است که می‌توان به آن اشاره کرد.

وی برپایی 10 محفل انس با قرآن در سطح مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج را از دیگر برنامه های پیش‌بینی شده دانست و ادامه داد: خوشبختانه شهرستان ما حتی برخی ادارات دارای نیروهای برجسته قرآنی هستند که از این افراد در برگزاری محافل استفاده می‌شود.

فرمانده سپاه اراک اجرای رزمایش کمک مؤمنانه، پرده‌خوانی عملیات‌ها، برپایی نمایشگاه «اسوه»، برپایی میزخدمت جهادی با حضور مسئولان ادارات، راه‌اندازی کلینیک سیار دامپزشکی و اعزام این تیم به روستاها، تجلیل از بانوان ایثارگر، روایتگری بانوان رزمنده و تجلیل از این بانوان را از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده این شهرستان بیان کرد.

انتهای پیام
captcha