هفته مد اسلامی در پایتخت اندونزی برگزار می‌شود
کد خبر: 4086955
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲

هفته مد اسلامی در پایتخت اندونزی برگزار می‌شود

نمایشگاه هفته مد اسلامی اندونزی با ارائه برنامه‌های مختلف و با مشارکت طراحان مد و لباس و عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی حلال در پایتخت این کشور برگزار می‌شود.

خیز اندونزی برای تصاحب بازار مد اسلامی در جهان

به گزارش ایکنا به نقل از انتره نیوز، هفته مد مسلمانان جاکارتا (JMFW) در سال 2022 قرار است از 20 اکتبر در پایتخت اندونزی آغاز شود.

سی و هفتمین نمایشگاه تجاری اندونزی در نمایشگاه کنوانسیون اندونزی (ICE) BSD City Tangerang، Banten، در 19 تا 23 اکتبر 2022، هفته مد مسلمانان جاکارتا (JMFW) را در 20 تا 22 اکتبر 2022 (28 تا 30 مهر) برگزار خواهد کرد.

ذولکفلی حسن، وزیر بازرگانی اندونزی روز دوشنبه طی بیانیه‌ای خاطرنشان کرد که برگزاری JMFW از صنعت مد مسلمانان اندونزی حمایت می‌کند که در آن این فعالیت بخشی از تحقق رؤیای اندونزی برای تبدیل شدن به مرکز مد مسلمانان جهان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در طول JMFW 2023، نمایشگاه‌های مد و گفت‌وگوهای مختلفی برگزار می‌شود که آثار باکیفیتی از بهترین طراحان اندونزی را به نمایش می‌گذارد.

وی افزود: علاوه بر این، انواع لوازم جانبی و لوازم آرایشی نیز وجود خواهد داشت.

آمارها حاکی از آن است که تجارت مد مسلمانان اندونزی رشد قابل توجهی داشته است.

اندونزی به عنوان یکی از کشورهای دارای بیشترین جمعیت مسلمان در جهان، به دنبال ایفای نقش استراتژیک در ترویج محصولات محلی در مد و اکسسوری است.

حسن خاطرنشان کرد: «JMFW» شکلی از حمایت دولت و کادین (اتاق بازرگانی و صنعت اندونزی) از این بخش اولیه است.

تا به امروز، ثبت شده است که صدها نفر مشارکت خود را در TEI-37 برای گسترش بازار مقصد صادراتی محصولات اولیه خود تأیید کرده‌اند.

با توجه به اشتیاق فعالان تجاری در استفاده از شتاب بهبود پس از همه‌گیری، این رقم همچنان افزایش خواهد یافت.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: امسال قصد داریم تعداد تراکنش‌های ثبت شده در داخل TEI را افزایش دهیم.

برای حمایت از این هدف، وزارت بازرگانی به همراه ذی‌نفعان مرتبط اطلاعاتی را برای ترویج سی و هفتمین TEI و JMFW 2023 منتشر کردند که به یک رویداد واحد تبدیل شدند.

علاوه بر این، سی و هفتمین TEI دارای بخش‌های اصلی مانند تولید، مراقبت‌های بهداشتی و زیبایی، غذا و نوشیدنی، تجهیزات پزشکی، مبلمان و دکوراسیون منزل و خدمات دیجیتال خواهد بود.

انتهای پیام
captcha