تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در سلماس
کد خبر: 4087051
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴

تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در سلماس

آیین تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت 30 شهریور در سلماس برگزار شد.

شیعه و سنی برای دشمن هیچ تفاوتی نداردبه گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی 30 شهریور در آیین تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت که در سلماس برگزار شد، اظهار کرد: خداوند متعال حامی انسان‌هایی است، که در راه بشریت قدمی بردارد، خداوند چنین افرادی را تحسین می‌کند، به‌ویژه اینکه اسلام یک دین کامل است.

وی اسلام را دین جامع و کامل دانست و اضافه کرد: خداوند متعال برای کسانی که درراستای نهادینه‌سازی ارزش‌های اخلاقی و صیانت از معارف اسلامی گام‌های بلندی برمی‌دارند، به‌معنای‌واقعی‌کلمه بها و جایگاه رفیعی می‌دهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه خداوند متعال برای شهید جایگاه، شان و منزلت بسیار والایی قائل شده است، که این موضوع نشان‌دهنده اهمیت جهاد است، اضافه کرد: اگر همه قرآن و سراسر تاریخ اسلام را مطالعه کنید، خواهید دید خداوند به هیچ کس به اندازه شهید روزی نداده همچنین به کسی به اندازه شهید شان و منزلتی عطا نفرموده است، به‌طوری‌که یکی از دعاهای نبی مکرم اسلام (ص) این است که شهید شوند.

وی با بیان اینکه طبق دستور خداوند متعال هیچ‌کس حق ندارد یک شهید را مرده خطاب کند، اضافه کرد: حتی حق نداریم در ذهن و افکارمان نیز به این موضوع فکر کنیم، که شهدا مرده هستند چراکه جهاد فی‌سبیل‌الله کرده‌اند.

حجت‌الاسلام فیایضی افزود: پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس سرمایه این مرز و بوم هستند، به‌‌طوری‌که برای اعتلای نظام و انقلاب و حفظ کشور در مقابل گزندها تا پای جان ایستادگی کردند و مقابل اهریمن‌های زمان مقاومت کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی هشت سال دفاع مقدس را نماد غرور ملی کشورمان دانست و گفت: دشمنان نظام و انقلاب بر این باور بودند، که به‌تدریج چیزی به نام دین وجود نخواهد داشت، ولی در همان بحبوحه انقلاب را امام به پیروزی رساند، علاوه بر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس دشمنان را بهت‌زده کرده است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال مدیریت واحد جهانی بودند، اضافه کرد: آمریکایی‌ها به دنبال ایجاد دهکده جهانی بودند و برای موفقیت در این زمینه تلاش می‌کردند که خاورمیانه را به‌دست بگیرند، حتی ترامپ اعلام کرد که 7 تریلیون دلار در خاورمیانه هزینه صرف کردند، تا بر آن سلطه پیدا کنند، حتی در 20 سال گذشته مبالغ هنگفتی را در این منطقه صرف کردند.

حجت‌الاسلام فیاضی اضافه کرد: یک طلبه وارسته امام خمینی توطئه‌های استکبار را خنثی کرد، حال آنکه این موضوع در مخیله هیچ کسی نمی‌گنجید ولی به واقعیت پیوست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی بیان کرد: غرب ادعای حقوق بشر را دارد ولی امروزه بیش از 650 هزار نفر عراقی با سرطان دست و پنجه نرم می‌کنند، که دلیل آن بمب‌ریزی‌ها آمریکاست، برای آنها شیعه و سنی هیچ تفاوتی ندارد و همه را از لب تیز تیغ می‌گذرانند.

وی ادامه داد: از ابتدای پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی انواع و اقسام فتنه اعم از فتنه 88 و غائله کردستان و تحریم اقتصادی و ... علیه کشورمان رقم زدند، توطئه‌هایی کردند که در هیچ نقطه دنیا به آن دست نزده‌اند ولی اکنون برای ملت ما دایه مهربان‌تر از مادر شده‌اند و از هر مشکل یک آشوب خلق می‌کنند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
کامران.پورحسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۱۵:۴۰
0
0
با سلام و تشکر ویژه از دفتر صدا و سیما و اطلاع رسانی و خبر درج شده و اعلام برنامه های مناسبت دفاع مقدس و تجلیل از رزمندگانو پیشکوستان زمان جنگ و شهدا که حق زیادی در گردن ما دارند.نام و یاد شهدا ماندگار و فاتحه جهت نثار روح پاکشان....والسلام
captcha