دفاع مقدس، تار و پود وابستگی را گسست
کد خبر: 4087232
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹

دفاع مقدس، تار و پود وابستگی را گسست

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی به مناسبت فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس پیامی منتشر کرده و گفتند: دفاع مقدس احیاکننده خودباوری مردمی بود که بار دیگر با اعتماد به نفس، تاروپود اسارت وابستگی را گسستند.

پیام استاندار و نماینده ولی فقیه مرکزی به مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی به مناسبت فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس پیامی بدین شرح منتشر کردند.

«بسم الله الرحمن الرحیم

هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت دلاورمردان و شیرزنانی است که در لبیک به فرمان امام خمینی(ره) در دفاع از کیان آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه‌های ماندگاری را بر برگ‌های زرین انقلاب اسلامی افزودند.

دفاع مقدس احیاکننده خودباوری مردمی بود که بار دیگر با اعتماد به نفس، تاروپود اسارت وابستگی را گسستند و با تلاش و همت حرکت قطار پیشرفت و توسعه ایران اسلامی به واسطه نهضت تولید شدت بخشیدند و قله‌های رفیع علم و دانش را یکی پس از دیگری فتح نمودند.

بدون شک اقتدار و عظمت امروز جمهوری اسلامی مرهون دفاع مقدس و جنگ هشت سالۀ حق علیه باطل است؛ رویدادی که همچون نگینی درخشان تا همیشه بر تارک تاریخ این کشور خواهد درخشید و همچون چراغی فروزان، راه‌های پر پیچ‌وخم فردا را روشن خواهد کرد.

استان مرکزی با تقدیم بیش از 7 هزار و ۲۰۰ شهید والامقام در دفاع مقدس نقش خود را در صیانت از ارزش‌های والای اسلامی و انقلابی به خوبی ایفا کرد و منش و سیره شهدایی همچون رحیم آنجفی‌ها و کاوه نبیری‌ها باید چراغ راه مسئولان و خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی در این استان باشد.

اینجانبان فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که یادآور شجاعت و حماسه آفرینی‌های ارتش غیور، سپاه سلحشور، بسیج مخلص، نیروهای انتظامی و سایر مدافعان دلیر میهن اسلامی در جنگ تحمیلی هشت ساله است را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و همه دلیرمردان عرصه ایثار و مقاومت و مردم قهرمان و سرافراز استان مرکزی تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال توفیق خدمتگزاری و ادامه راه شهیدان را برای همگان مسئلت می‌کنیم».

انتهای پیام
captcha