لشکریان اسلام در نبرد همواره پیروز هستند
کد خبر: 4087264
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲

لشکریان اسلام در نبرد همواره پیروز هستند

نماینده ولی فقیه در استان فارس با یادآوری آیات قرآن کریم گفت: طبق آیات قرآن کریم در نبرد حق علیه باطل، دو خوبی نصیب لشکر اسلام خواهد شد؛ پیروزی یا شهادت که شهادت خود پیروزی برتر و بالاتری است.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس امروز، 31 شهریورماه در رژه نیروهای مسلح که به مناسبت هفته دفاع مقدس به میزبانی ارتش برگزار شد، خطاب به نیروهای مسلح نکاتی را برگرفته از آیات وحی و دستورات اسلام بیان کرد.

وی تصریح کرد: بنا به تعلیم قرآن کریم در صف جنگ وقتی کسانی که اهل ایمان هستند در مقابل کسانی که نسبت به باورهای دینی کافر هستند، قرار می‌گیرند جهاد فی سبیل‌الله انجام داده‌اند و هرکسی در مقابل این صف قرار می‌گیرد، بر طریق طاغوت است.

آیت‌الله دژکام با یادآوری آیات قرآن کریم بیان کرد: خداوند متعال به همه کسانی که در این صف مجاهدت فی سبیل‌الله قرار می‌گیرند دستور داده است که دوستان و همراهان شیطان را بکشید که در این مسیر به هر تقدیری پیروزی با شماست، چه بکشد کسی که در راه خدا هست چه کشته شود پیروز است.

امام جمعه شیراز ادامه داد: طبق آیات قرآن کریم در نبرد حق علیه باطل، دو خوبی نصیب لشکر اسلام خواهد شد؛ پیروزی یا شهادت که شهادت خود پیروزی برتر و بالاتری است.

وی در پایان گفت: امیدواریم با درک صحیحی از مبانی تفکر دینی و اسلامی در باب جنگ و مبارزه و حفظ امنیت و با ایمان به آنچه که خداوند در قرآن کریم برای ما دستور فرموده است، بتوانیم در ادامه راه 8 سال دفاع مقدس از کیان اسلامی کشورمان دفاع کنیم و پرچم همیشه برافراشته نظام مقدس جمهوری اسلامی را به دست صاحبش حضرت بقیةالله(عج) بسپاریم.

انتهای پیام
captcha