اقتدار به روایت تصویر
کد خبر: 4087305
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹

اقتدار به روایت تصویر

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح با اقتدار و عزت در اردبیل برگزار شد.

رژه نیروهای مسلح اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، ۳۱ شهریورماه، نیروهای مسلح استان اردبیل با رژه حماسی خود اقتدار و عزت خود را به دنیا نشان داند.

این رژه با حضور مسئولان و دستگاه‌های اجرایی استان به صورت باشکوه و منظم برگزار و نیروهای مسلح توان‌های نظامی خود را به همگان نشان دادند و از جلوی جایگاه با احترام به ساحت مقدس امام و شهدا رژه رفتند.

آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، دفاع مقدس را شناسنامه ملت ایران و تابلویی برای شناسایی آن دانست و افزود: رشادت‌ها و دلاور مردی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس فراموش نشدنی است و در سایه این رشادت‌ها کشورمان به اقتدار همه‌جانبه دست یافته و ما قدردان رشادت‌ها هستیم.

وی بیان کرد: علی‌رغم این که آمریکا از عراق در جنگ بر ضد ایران حمایت کرد و هزینه‌های زیادی را نیز در این جنگ تحمیلی صرف کرد، ولی بارشادت‌های رزمندگان، شجاعت و ایثارشان ملت ایران به پیروزی بزرگی دست یافته و با توجه به این که دشمنان و استکبار جهانی درصدد ضربه زدن به نظام اسلامی هستند که در سایه بصیرت‌مداری و شجاعت ملت ایران فتنه‌های دشمنان با شکست روبرو شده است.

امام جمعه اردبیل گفت: پیام رژه نیروهای مسلح اقتدار و عظمت ملت ایران است و نیروهای مسلح با رژه حماسی خود اقتدار و عظمت ملت ایران را به دنیا نشان دادند، فلذا تلاش‌های دشمنان برای ایجاد تفرقه در کشورمان ادامه دارد اما با اقتدار و عظمت نیروهای مسلح و درایت مقام معظم رهبری تمام نقشه‌های دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل شده است.

آیت‌الله عاملی تأکید کرد: روز به روز بر توان نظامی و دفاعی نیروهای مسلح افزوده می‌شود و هیچ کشوری نمی‌تواند نگاه چپ به کشورمان داشته باشد چرا که با پاسخی قاطع روبه‌رو می‌شود و در سایه رشادت‌های شهدای والامقام، کشورمان به اقتدار و عظمت کنونی دست یافته و ما قدردان این خون‌های پاک هستیم.

انتهای پیام
captcha