اعتراض مردم فارس به اغتشاشات اخیر
کد خبر: 4087519
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۴

اعتراض مردم فارس به اغتشاشات اخیر

همزمان با سراسر کشور، تظاهرات اعتراض‌آمیز مردم استان فارس در محکومیت اغتشاشات اخیر بعد از اقامه نماز جمعه در تمام شهرستان‌ها برگزار شد.

راهپیمایی مردم شیراز، محکومیت اغتشاشات اخیربه گزارش ایکنا از فارس، همزمان با سراسر کشور، تظاهرات اعتراض‌آمیز مردم استان فارس در محکومیت اغتشاشات اخیر و هتک حرمت به ساحت مقدسات و آتش زدن قرآن و برخی از مساجد در نقاط مختلف کشور امروز، اول مهرماه بعد از اقامه نماز جمعه در تمام شهرستان‌ها برگزار شد.

در شیراز این مراسم همراه با حضور پیکرهای مطهر تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس بود که از شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) که مصلی نماز جمعه است، آغاز شد و تا بلوار شهید آیت‌الله دستغیب و چهار راه پیروزی ادامه داشت و تجمع پایانی نیز در این چهار راه برگزار شد.

در این مراسم شرکت کنندگان با سردادن شعارهایی، اهانت به مقدسات را محکوم کردند و خواستار پایان یافتن اغتشاشات شدند و بر حمایت کامل و قاطع از پلیس و نیروهای انتظامی و امنیتی به عنوان تامین کنندگان نظم و امنیت کشور تأکید کردند.

در این راهپیمایی، شعارهایی نظیر مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافق، مرگ بر فتنه‌گر، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، فریاد هر بسیجی مرگ بر آمریکا، منافق فتنه گر این آخرین پیام است ملت انقلابی آماده قیام است، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، نزاجا نزاجا حمایتت می‌کنیم، پلیس قانونمند تشکر تشکر، مرگ بر آشوب‌گر، مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسرائیل و ... از سوی راهپیمایان سر داده شد.

انتهای پیام
captcha