گام برداشتن در زمینه جهاد علمی مهم‌ترین تکلیف نسل جدید است
کد خبر: 4087773
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳

گام برداشتن در زمینه جهاد علمی مهم‌ترین تکلیف نسل جدید است

فرمانده سپاه بوکان گفت: نسل جدید باید در زمینه جهاد علمی احساس‌مسئولیت داشته و در این زمینه گام‌های بلندی بردارند.

گام برداشتن در زمینه جهاد علمی مهم‌ترین تکلیف نسل جدید استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار صمدمحمد علیزاده فرمانده سپاه بوکان دوم مهر در مراسم نواختن زنگ ایثار و مقاومت که با حضور جمع کثیری از مدیران شهرستانی در هنرستان فجر بوکان برگزار شد، اظهار کرد: دانش‌آموزان ما باید تلاش کنند، تا اینکه کشور را بسازند، زیرا دشمن قسم خورده است، که با تمام امکانات خود مانع پیشرفت کشورمان شود.

وی ادامه داد: تقارن بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس نشان می‌دهد، که برای پیشرفت یک کشور باید جهاد کرد، پس لازم است دانش‌آموزان ترغیب به یادگیری شوند، اگر این مهم حاصل شود، به‌طورقطع ما شاهد پیشرفت همه جانبه کشور در حوزه‌های مختلف خواهیم بود.

وی اظهار کرد: بدون‌تردید مجاهدت فجر و پیروزی حاصل می‌کند، و امروز که دشمنان ما قسم خورده‌اند، جلو پیشرفت کشور را بگیرند، ما به علم و مهارت‌آموزی نسل جدید احتیاج دوچندان داریم.

 سرهنگ علیزاده ادامه داد: دشمن درتلاش است، که شما را از جهاد برای یاد گیری علم دور کند سپس بی‌حیایی و بی‌بندوباری را در بین نسل جدید گسترش دهد، پس باید مواظب بوده و دشمن و نقشه‌های ان را خوب شناخت.

انتهای پیام
captcha