برخورد قاطع دادگستری با اغتشاشگران
کد خبر: 4087800
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶

برخورد قاطع دادگستری با اغتشاشگران

رئیس‌کل دادگستری لرستان با انتشار پیامی در رابطه با برخورد قاطع با اغتشاشگران و آشوبگران، از حضور باشکوه مردم ولایی لرستان در راهپیمایی علیه هنجارشکنان و اغتشاشات اخیر قدردانی کرد.

محمد رزم، رئیس کل دادگستری لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دادگستری لرستان، محمد رزم، رئیس‌کل دادگستری لرستان امروز، دوم مهر در پیامی از حضور پرشکوه، با شور و شعور مردم ولایی و انقلابی لرستان در حمایت از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر  قدردانی کرد که متن این پیام به شرح زیر است:

«این حضور پرشور و با بصیرت مردم تجدید میثاق با ولایت و رهبری و تحلی بارز ولایتمداری و زمان‌شناسی و در واقع تیر خلاص دیگری به اقدامات آشوبگران، فرصت‌طلبان، سوءاستفاده کنندگان و فریب خوردگان  به شمار می‌آید.

با توچه به اینکه در طی چند روز اخیر به بهانه فوت خانم مهسا امینی در تهران تجمعاتی در برخی شهرها شکل گرفته و عده‌ای فرصت‌طلب، اغتشاشگر و فریب خورده توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی با به آشوب کشاندن این اعتراضات و هتک حرمت و توهین به پرچم و ارزش‌های اسلامی، اختلال  در نظم عمومی، مسدود کردن خیابان‌ها، آتش زدن اموال عمومی و خصوصی، تعرض به شهروندان، ضرب و جرح عابران، ماموران و حافظان نظم و امنیت عمومی به‌دنبال نا امن کردن جامعه بوده‌اند.

دادگستری استان  به افردی که در صدد  تکرار چنین رفتارهای مجرمانه‌ای هستند هشدار برخورد قاطعانه  می‌دهد .

در راستای حفظ امنیت و آرامش مردم و صیانت از زندگی عادی و روزمره مردم دستورات قانونی برای شناسایی و دستگیری  لیدرها و عناصر اصلی اغتشاشگر و آشوب‌طلب حرفه‌ای، مخلان نظم و آسایش، آرامش و امنیت عمومی مردم و افرادی که به اموال عمومی و دولتی خسارت  وارد کرده‌اند و مرتکب جرایم دیگری شده و در برابر پلیس تمرد کنند و نیز افراد مرتبط با سرویس‌های خارج کشور صادر  شده و تعدادی  در   این زمینه دستگیر و بار قرار قانونی در بازداشت  هستند.

 همچنین نسبت به تعیین شعب ویژه دادیازی، بازرسی، دادگاه کیفری در  تمامی شهرهای استان برای رسیدگی  سریع و فوری به پرونده‌های شخصی متهمان اقدام شده است.

 همچنین در هر یک از دادسرهای عمومی و انقلاب استان واحد  کشیک به‌صورت ۲۴ ساعته برقرار بوده و  به پرونده‌های وارده رسیدگی می‌شود.

به شعب رسیدگی کننده تأکید شده که به پرونده‌های متهمان در اسرع وقت رسیدگی و نسبت به برخوردهای قاطع، جدی، اثربخش و بازدارنده  قانونی با مجرمان و هنجارشکنان اقدام شود.»

انتهای پیام
captcha