برگزاری اجتماع بزرگ «امت رسول‌الله» در یزد
کد خبر: 4087923
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴

برگزاری اجتماع بزرگ «امت رسول‌الله» در یزد

اجتماع بزرگ امت رسول الله(ص) در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم و مقدسات توسط آشوبگران، امروز، سوم مهرماه با حرکت هیئت‌های عزاداری دارالعباده یزد از میدان آزادی تا مسجد روضه محمدیه (حظیره) برگزار شد.

برگزاری اجتماع بزرگ «امت رسول‌الله» در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، اجتماع بزرگ امت رسول الله(ص) در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم و مقدسات توسط آشوبگران، امروز، سوم مهرماه با حرکت هیئت‌های عزاداری دارالعباده یزد از میدان آزادی تا مسجد روضه محمدیه (حظیره) برگزار شد.

حجت‌الاسلام مسعود عالی، مدرس حوزه و دانشگاه در این مراسم گفت: دشمنان داخلی و خارجی با برخی اقدامات و اهانت به مقدسات اصل نظام و انقلاب اسلامی را نشانه گرفته‌اند. برخی اقدامات در روز‌های اخیر در کشور به بهانه فوت یک فرد فقط بهانه است و دشمنان با کیان و اساس نظام مقدس جمهوری اسلامی مشکل دارند.

وی ادامه داد: هدف دشمنان خارجی و عوامل داخلی آن‌ها بهانه قرار دادن فوت یک فرد است و در ۴۳ سال گذشته هراز چند گاه شاهد فتنه انگیزی‌های دشمنان علیه کشور و نظام اسلامی بوده‌ایم و تمامی فتنه‌ها در سال‌های اخیر با درایت و هوشیاری مردم و مسئولان خنثی شده و استکبار به هیچکدام از اهداف شوم خود در نظام جمهوری اسلامی دست نخواهد یافت.

این مدرس حوزه و دانشگاه گفت: هدف اصلی دشمنان این است که نظام اسلامی را از رهبر و مقتدای خود جدا کنند و این آرزو را به گور خواهند برد و ملت و مسئولان در کنار هم برای تعالی کشور و شکست توطئه گران، مأموریت دینی و انقلابی خود را انجام خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران تنها مختص به ملت ایران یا یک مذهب و منطقه نیست بیان کرد: این انقلاب، جهانی است و مأموریت آخرالزمانی دارد و به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل می‌شود.

انتهای پیام
captcha