خدمت صادقانه به مردم افتخار بزرگ پلیس است
کد خبر: 4088107
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱

خدمت صادقانه به مردم افتخار بزرگ پلیس است

فرمانده انتظامی سروستان با بیان اینکه نیروی انتظامی با خلوص نیت، پاکدامنی و اقتدار همراه با مهربانی در خدمت آسایش و آرامش مردم است، گفت: این نیرو خدمت صادقانه به مردم را افتخاری بزرگ برای خود می‌داند.

نشست فرمانده انتظامی سروستان با دادستانبه گزارش ایکنا از فارس، آرش بخشایی، فرمانده انتظامی سروستان امروز، 4 مهرماه در جلسه با دادستان این شهرستان با اشاره به نقش مهم تعاملات دستگاه قضا و نیروی انتظامی، گفت: این دو مجموعه هیچ یك بدون حضور دیگری موفق نخواهند بود بنابراین هر دو دستگاه باید در راستای برقراری تعامل هرچه بیشتر تلاش کنند تا در راه خدمتگزاری به مردم موفق شوند.

وی افزود: نیروی انتظامی با خلوص نیت، پاکدامنی و اقتدار همراه با مهربانی در خدمت آسایش و آرامش مردم است و خدمت صادقانه به مردم را افتخاری بزرگ برای خود می‌داند.

بخشایی، ارائه خدمات مطلوب در حوزه نظم و امنیت به شهروندان را از وظایف این نیرو دانست و گفت: به حول و قوه الهی این مجموعه خدمتگزار مردم و حامی مظلومان و ستمدیدگان بوده و با قاطعیت تمام با هرگونه هنجار شکنی و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

در ادامه محمدی، دادستان سروستان بر ضرورت گسترش سطح تعاملات و همكاری های دستگاه قضائی و نیروی انتظامی تأكید كرد و گفت: حفظ امنیت، مهم‌ترین و سنگین‌ترین مأموریت در نظام اسلامی است که کارکنان انتظامی همواره با شایستگی و توانمندی در اجرای هدفمند آن، سربلند هستند.

وی ضمن تقدیر از عملکرد فرمانده انتظامی در برقراری نظم و امنیت در سطح شهرستان، كاهش چشمگیر جرایم و افزایش نظم و امنیت اجتماعی را حاصل تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی پلیس در تعامل و همكاری با دستگاه قضا دانست و حمایت خود را از کارکنان فراجا با توجه به اتفاقات اخیر اعلام و از پلیس خواست تا با قاطعیت هر چه بیشتر در برابر مخلان نظم و امنیت باایستند.

انتهای پیام
captcha