معرفی نمایندگان 2 استان در مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن + اسامی
کد خبر: 4088142
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲

معرفی نمایندگان 2 استان در مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن + اسامی

قاریان و حافظان راه‌یافته به مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن در استان‌های لرستان و چهارمحال و بختیاری از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه معرفی شدند.

معرفی نمایندگان 2 استان در مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن + اسامی

به گزارش ایکنا، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه نفرات راه‌یافته به مرحله مقدماتی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم را در دو استان لرستان و چهارمحال و بختیاری اعلام کرد.

بر همین اساس در استان لرستان و در بخش بانوان فاطمه پاپی در رشته قرائت تحقیق، عارفه حیدریان‌منش در رشته قرائت ترتیل و مهری سپهوند در رشته حفظ کل قرآن موفق به حضور در مرحله کشوری شده‌اند.

در بخش آقایان استان لرستان نیز وحید کرمی و مهدی سعادتی‌کیا در رشته قرائت تحقیق، احسان پیرداده‌بیرانوند در رشته قرائت ترتیل و رضا رحیمی در رشته حفظ 20 جزء موفق به حضور در مرحله کشوری شده‌اند.

در استان چهارمحال و بختیاری نیز در بخش آقایان عباس اسدی در رشته قرائت تحقیق، محمدصادق حیدری در رشته قرائت ترتیل، محمدابراهیم حجت‌پناه در رشته حفظ کل و صادق احمدی در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم موفق به راهیابی به مرحله کشوری چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن شده‌اند.

در این استان در بخش بانوان نیز سحر میرزاخانی در رشته قرائت تحقیق، فاطمه اسدی در رشته قرائت ترتیل، معصومه یوسفی در رشته حفظ کل و زهرا مداحیان در رشته حفظ ۲۰ جزء موفق به راهیابی به مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن شدند.


بیشتر بخوانید:

معرفی راه‌یافتگان به مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن 

میزبانی ۳ استان از مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن


اسامی نمایندگان استان هرمزگان نیز طی روزهای آینده اعلام خواهد شد. به دلیل فعالیت ادارات کل اوقاف و امور خیریه استان‌های لرستان، چهارمحال و بختیاری و هرمزگان در موکب‌های اربعین، مرحله استانی مسابقات در این استان‌ها در تاریخ‌های ۳۰ و ۳۱ شهریورماه برگزار شد و به همین خاطر نمایندگان این استان‌ها با تأخیر نسبت به سایر راه‌یافتگان به مرحله کشوری معرفی شدند.

یادآور می‌شود مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن در دو مرحله ضبط اجرای شرکت‌کنندگان در ادارات کل اوقاف و امور خیریه استان‌ها و داوری آثار ضبط شده در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha