بیست و دومین شماره نشریه کساء منتشر شد + دانلود
کد خبر: 4088341
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷

بیست و دومین شماره نشریه کساء منتشر شد + دانلود

بیست و دومین شماره گاهنامه کساء با هدف اطلاع‌رسانی اخبار و فعالیت‌های مدارس علوم اجتماعی و خانواده مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران منتشر شد.

گاهنامه کساءبه گزارش ایکنا، بیست و دومین شماره گاهنامه کساء که به اطلاع‌رسانی اخبار و فعالیت‌های مدارس علوم اجتماعی و خانواده مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران در شهریورماه 1401 اختصاص دارد، منتشر شد.

این گاهنامه به سردبیری مدارس علوم اجتماعی و خانواده به کوشش سمیه افشار، مریم کوچک‌زاده و ياسمن آصفی منتشر شد.

از مطالب منتشر شده در این شماره می‌توان به «طراحی و ثبت‌نام دوره تخصصی جدید در حوزه خانواده، گزارش دوره تربیت مربیان خانواده ـ تابستان 1401، آماده شدن مدارس علوم اجتماعی و خانواده برای رویداد استقبال از دانشجویان دانشگاه‌های کشور، جلسه مسئولان مدارس علوم اجتماعی و خانواده با مسئول مدرسه علوم انسانی پیرامون نظام ارزیابی، جلسه هم‌فکری و همکاری مسئول کارگروه رشد با مسئولان مدارس علوم اجتماعی و خانواده، جلسه مدارس علوم اجتماعی و خانواده با مسئول و عضو کارگروه کودک و ... » اشاره کرد.

در این نشریه در مورد استقبال از دانشجویان دانشگاه‌ها، آمده است: با شروع فصل پاییز و آغاز فعالیت‌های رسمی دانشگاه‌ها، مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت جهت استقبال از دانشجویان و معرفی فعالیت‌های قرآنی مجمع، درصدد برآمد رویدادی در سطح دانشگاه‌های کشور رقم زند. بنابر این تصمیم، از تمامی فعالان مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دعوت به عمل آورد تا ضمن معرفی فعالیت‌های خود، تدبیری برای جذب دانشجویان بیندیشند.

مدارس علوم اجتماعی و خانواده همچون دیگر مدارس برای شرکت در این رویداد، برنامه‌ریزی‌‌هایی کرده و در جلسه‌ای حضوری(برخط)، از شرکت‌کنندگان دوره تربیت مربی و تمامی فعالان در حوزه اجتماع و خانواده دعوت کرد تا در این رویداد مشارکت کنند».

دانلود گاهنامه کساء

انتهای پیام
captcha