کمک ۷ میلیارد ریالی کهگیلویه‌وبویراحمد به طرح شور عاطفه‌ها
کد خبر: 4088382
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴

کمک ۷ میلیارد ریالی کهگیلویه‌وبویراحمد به طرح شور عاطفه‌ها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به جمع‌آوری ۷ میلیارد ریال در طرح شور عاطفه‌ها، گفت: این طرح ملی از ۱۵ شهریورماه تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد.

طرح شور عاطفه‌ها

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه طرح شور عاطفه‌ها با همکاری صدا و سیما، بسیج و آموزش و پرورش در حال برگزاری است، اظهار کرد: تاکنون ۷ میلیارد ریال در این طرح جمع‌آوری شد. طرح ملی شور عاطفه‌ها از ۱۵ شهریورماه تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد.

وی بیان کرد: مردم می‌توانند تا قبل از ۱۵ مهرماه، به پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در مصلی‌های نماز جمعه، مدارس و معابر عمومی مراجعه و کمک‌های خود را اهدا کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به اینکه مردم می‌توانند برای مشارکت در طرح شور عاطفه‌ها به 17 شعبه کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر استان مراجعه کنند، گفت: با شماره‌گیری کد دستوری ستاره ۸۸ ستاره ۷۷ مربع نیز می‌توان کمک‌های نقدی را به حساب مشارکت‌های مردمی کمیته امداد انتقال داد.

انتهای پیام
captcha