همایش «سنگرسازان بی سنگر» در کرمان برگزار شد
کد خبر: 4088601
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷

همایش «سنگرسازان بی سنگر» در کرمان برگزار شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس، سی‌ودومین همایش«سنگرسازان بی سنگر» و یادواره شهدا تیپ مهندسی رزمی خیبر در کرمان برگزار شد.

همایش سنگرسازان بی سنگر در کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، به مناسبت هفته دفاع مقدس، سی‌ودومین همایش«سنگرسازان بی سنگر» و یادواره شهدا تیپ مهندسی رزمی خیبر با حضور استاندار کرمان، معاون ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از مسئولان استان امروز، ۷ مهرماه در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد.

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، به دشواری کار نیروهای جهاد در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: کار بچه‌های جهاد سخت‌تر از رزمنده‌ها بود زیرا در سخت‌ترین شرایط جنگی که رزمنده‌ها به دنبال جان‌پناه بودند، نیروهای جهاد در حال سنگرسازی بودند.

وی در ادامه با بیان خاطره‌ای از عملیات والفجر ۱۰ و اقدامات جهادی‌ها در ساخت خاکریز برای حفاظت از جان رزمنده‌ها، گفت: اجر و مزد همه این زحمات و تحمل سختی‌ها را خداوند به بهترین شکل عطا خواهد کرد.

حجت‌الاسلام محمد قاسمی‌زاده مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه این نوع گردهمایی‌ها باید همواره مورد توجه باشد، افزود: سازمان جهاد کشاورزی در دوران دفاع مقدس ۱۲۰ شهید، ۲۹ آزاده و بیش از یک هزار جانباز ۵ تا ۷۰ درصد را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی با اشاره به اعزام حدود ۱۲ هزار نیروی جهادی به جبهه‌های حق علیه باطل، ادامه داد: رزمندگان و آزادگان افتخار آفرینانی هستند که که رشادت‌های خود را برای آیندگان به یادگار گذاشتند تا درس زندگی برای نسل امروز باشند.

انتهای پیام
captcha