نشست تحکیم خانواده با تأکید بر سبک زندگی اسلامی در سوریه
کد خبر: 4089081
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
امروز برگزار می‌شود؛

نشست تحکیم خانواده با تأکید بر سبک زندگی اسلامی در سوریه

نشست تخصصی «بررسی راهکارهای تحکیم نهاد خانواده در مواجهه با بحران‌های اجتماعی» با تأکید بر سبک زندگی اسلامی با حضور اساتیدی از ایران و سوریه در دمشق برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، رایزنی فرهنگی ایران در سوریه با همکاری اداره ارتباطات فرهنگی بین‌المللی زنان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و مشارکت مجتمع آموزشی حضرت رقیه(س) دمشق این نشست را امروز، 10 مهرماه در دمشق برگزار می‌کند.

این نشست ساعت 11 امروز در تالار «امام موسی صدر» مجتمع حضرت رقیه(س) دمشق برگزار می‌شود و در حاشیه آن، فیلم مستند «خون ریزی» اکران خواهد شد.

اساتید و سخنرانانی از ایران و سوریه شامل سعیده باقری‌فرد؛ رئيس اداره زنان و خانواده سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سلگی؛ استاد دانشگاه الزهرا(س)، فاطمه علمداری؛ مدرس مفاهیم سبک زندگی، ردینه فواز؛ استاد دانشگاه حضرت رقیه(س) و مؤمنه الزین؛ استاد دانشگاه حضرت رقیه(س) در این نشست سخنرانی می‌کنند.

روزهای سینمای ایران در سوریه

همچنین هم‌زمان با هفته فرهنگی ‌ ایران در سوریه و به همت رایزنی فرهنگی ایران در دمشق و با همکاری وزارت فرهنگ ‌سوریه، اداره کل همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور و مرکز بین‌الملل و بازرگانی مؤسسه تصویرسازان سوره سینمای مهر(حوزه هنری) روزهای سینمای ایران از امروز یکشنبه، ۱۰ مهر در سالن اپرای شهر دمشق آغاز می‌شود.

در این هفته‌ فیلم که تا سه‌شنبه، ۱۲ مهر ماه ادامه دارد؛ فیلم‌‌های هناس‌، مدیترانه، حوض نقاشی، یه حبه قند و فرشته‌ها با هم می‌آیند با زیرنویس عربی به نمایش در می‌آید.

گفتنی است؛ در افتتاحیه این رویداد سینمایی، فیلم هناس با حضور حسین دارابی، کارگردان فیلم برای علاقه‌مندان به سینمای ایران اکران خواهد شد.

انتهای پیام
captcha