آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی در استان مرکزی
کد خبر: 4089250
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴

آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی در استان مرکزی

بر اساس آخرین اعلام رنگ‌بندی کرونایی از هشتم مهرماه ۹ شهرستان استان مرکزی در وضعیت زرد، 2 شهرستان در وضعیت نارنجی و یک شهرستان نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

آخرین رنگ بندی کرونایی در استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، بر اساس آخرین اعلام رنگ‌بندی کرونایی وزارت بهداشت برای شهرستان‌های کشور از هشتم مهرماه در استان مرکزی ۹ شهرستان در وضعیت زرد، دو شهرستان در وضعیت نارنجی و یک شهرستان نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

در این رنگ‌بندی هیچ نقطه قرمزی در استان وجود ندارد و شهرستان‌های اراک، خنداب، دلیجان، زرندیه، ساوه، شازند، فراهان، کمیجان، محلات در وضعیت زرد قرار گرفته‌اند، شهرستان‌های آشتیان و تفرش نیز نارنجی هستند. همچنین خمین تنها شهر آبی استان مرکزی در رنگ‌بندی جدید است. این هفته شهرستان‌های محلات از وضعیت نارنجی به زرد، تفرش از زرد به نارنجی و خمین از زرد به آبی تغییر وضعیت داده‌اند.

با توجه به شروع سرمای هوا در فصل پاییز و فراگیری بیماری‌های تنفسی از جمله آنفولانزا همچنین بازگشایی مدارس و افزایش تجمعات رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک، تزریق دز یادآور واکسن کرونا و تزریق واکسن‌های آنفولانزا در صورت لزوم از جمله توصیه‌های کارشناسان است.

انتهای پیام
captcha