جشن عاطفه‌ها تمرین بخشش است
کد خبر: 4089370
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴

جشن عاطفه‌ها تمرین بخشش است

استاندار چهارمحال‌وبختیاری اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها تمرین بخشش است، گفت: خیرین بزرگ در ابتدا با بخشش‌های کوچک شروع کردند و لذت بخشش را چشیدند تا امروز دست به کارهای بزرگی می‌زنند.

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، غلامعلی حیدری، استاندار، امروز، ۱۱ مهرماه در «آیین نمادین شور عاطفه‌ها» در دبیرستان فجر اسلام شهرکرد با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها تمرین بخشش است، اظهار کرد: خیرین بزرگ در ابتدا با بخشش‌های کوچک شروع کردند و لذت بخشش را چشیدند تا امروز دست به کارهای بزرگی می‌زنند.

حیدری افزود: انفاق از جان و مال ریشه در آیات قرآن کریم دارد و این موضوع سیره امامان(ع) است، باید بخشش در سنین کم در بین کودکان و نوجوانان تمرین شود و این مسئله را باید فرهنگ‌سازی کنیم.

وی تأکید کرد: در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم که انسان‌های بزرگ برای دفاع از خاک و ناموس کشور جان خود را انفاق کردند تا دشمن متجاوز را بیرون کنند و امنیت در کشور حاصل شود.

حیدری با بیان اینکه در هفته نیروی انتظامی قرار داریم، گفت: این روزها شاهدیم که مأموران انتظامی با تحمل سختی در تلاشند تا امنیت را به مردم هدیه دهند و باید قدردان باشیم؛ بدخواهان آرامش مردم را به خطر می‌اندازند و به اموال عمومی آسیب می‌زنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی در تلاش است تا با عدالت امکانات را در کشور توزیع کند، بیان کرد: در سفر رئیس‌جمهور به استان مقرر شد برای دانش‌آموزان در منطقه لبد بازفت 2 مدرسه احداث شود که این کار در کمتر از سه ماه انجام شد و شاهد نواختن زنگ مهر در این مدارس بودیم.

وی در پایان گفت: خدمات دولت در تمامی مناطق محروم چهارمحال و بختیاری با انجام عملیات آبرسانی، ساخت مدرسه، آسفالت محورهای مواصلاتی روستایی، ساخت منزل محرومان و ... ادامه دارد تا همه مردم از امکانات بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha