تأمین امنیت زائران عتبات با کاروان‌های سازمان حج و زیارت
کد خبر: 4089432
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱

تأمین امنیت زائران عتبات با کاروان‌های سازمان حج و زیارت

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی پذیرش و اعزام زائرین عتبات عالیات از علاقه‌مندان تشرف به عتبات عالیات خواست از کاروان‌های تحت نظارت این سازمان برای سفر به عراق استفاده کنند چراکه این کاوران‌ها توان تأمین امنیت زائران را دارند.

تأمین امنیت زائران عتبات با کاروان‌های تحت نظارت سازمان حج و زیارت

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان حج وزیارت؛ حمیدرضا محمدی، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی پذیرش واعزام زائرین عتبات عالیات با اشاره به اعزام‌های این دوره عتبات عالیات، گفت: این اعزام‌ها بلافاصله بعد از اربعین حسینی و از تاریخ 28 شهریور ماه آغاز و تا پایان مهر ماه برنامه ریزی شده است.

وی با اعلام این خبر که در این دوره از اعزام‌ها برای 40 هزار نفر زائر از سوی شرکت‌های زیارتی ظرفیت‌سازی شده است، گفت: تاکنون 20 هزار نفر نام نویسی کرده‌اند و فرصت ثبت نام و اعزام در بازه زمانی تعیین شده همچنان وجود دارد.

محمدی با بیان اینکه بسته‌های متنوع اعزام به عتبات به صورت زمینی و هوایی وجود دارد، گفت: از 28 شهریور ماه تاکنون بیش از هفت هزار نفر از طریق کاروان‌های تحت نظارت سازمان حج و زیارت به عتبات عالیات مشرف شده‌اند و سایر اعزام‌ها نیز به ترتیب در حال انجام است.

وی اضافه کرد: زائران می‌توانند با مراجعه به دفاتر زیارتی یا سامانه جامع عتبات به نشانی  atabatorg.haj.ir نسبت به نام نویسی و تشرف با کاروان‌های موجود اقدام کنند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی پذیرش واعزام زائرین عتبات عالیات تصریح کرد: علاقه‌مندانی که قصد تشرف به عتبات عالیات را دارند حتما از کاروان‌های تحت نظارت سازمان حج و زیارت استفاده کنند و از کاروان‌های آزاد استفاده نکنند چراکه کاروان‌ها تحت نظارت سازمان حج و زیارت دارای پوشش لازم برای امنیت و بیمه زائران هستند.

انتهای پیام
captcha