سریال دفاع مقدسی «جاسم و هلما» ساخته می‌شود
کد خبر: 4089434
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۱

سریال دفاع مقدسی «جاسم و هلما» ساخته می‌شود

داریوش یاری خبر از کارگردانی مجموعه «جاسم و هلما» در حوزه دفاع مقدس را داد که به محض صدور مجوز تولید آن آغاز خواهد شد.

داریوش یاری، کارگردان سینما و تلویزیون به ایکنا خبر داد: به محض صدور مجوزهای لازم، ساخت یک سریال تلویزیونی را به نام «جاسم و هلما» آغاز می‌کنم. این کار 10 قسمتی در حوزه دفاع مقدس است و داستان آن از قبل از شروع جنگ در خوزستان آغاز شده و تا اشغال آن ادامه خواهد داشت. قرار است برای این کار فاز دوم هم داشته باشیم. در آن بخش به بحث آزادسازی خرمشهر پرداخته می‌شود. 

این کارگردان افزود: «سوگند» فیلمنامه سریالی دیگر در 10 قسمت است که فیلمنامه آن را به صورت مشترک با سمیرا ذوالقدر به نگارش درآورد‌ه‌ام. این مجموعه در تهران فیلمبرداری خواهد شد و قصه آن نیز به دفاع مقدس مربوط است.

یاری ادامه داد: علی‌رضا سبط‌احمدی تهیه‌کننده تلویزیون نیز پیشنهاد ساخت سریالی 30 قسمتی با عنوان «پرستاران اورژانس» را به من داده است. فیلمنامه آن کار را پسندیدم و به آن جواب مثبت هم داده‌ام اما هنوز مجوز لازم برای ساخت از طرف تلویزیون صادر نشده است. فیلمنامه این کار را یک پرستار نوشته و در آن به ایثار کادر درمان در دوران کرونا نظر دارد.

وی در پایان خبر داد: فیلمنامه سینمایی با نام «سوگند» را نیز به قلم خودم  آماده ساختن کرده‌ام. در این کار به داستان اسرای کربلا بعد از عاشورا توجه می‌شود. هم‌اکنون در حال مذاکره برای یافتن یک تهیه‌کننده هستم تا در صورت دریافت جواب مثبت برای آن درخواست پروانه ساخت کنم.

انتهای پیام
captcha