جشنواره «گوهر فاطمی» در استان زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 4089963
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹

جشنواره «گوهر فاطمی» در استان زنجان برگزار می‌شود

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه استان زنجان از برگزاری سومین جشنواره «گوهر فاطمی» برای گسترش و نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در زنجان خبر داد.

جشنواره گوهر فاطمی

رقیه نصیری، مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، در رابطه با جشنواره گوهر فاطمی، اظهار کرد: جشنواره گوهر فاطمی برای سومین سال متوالی در زنجان و با هدف تبليغ، گسترش و نهادينه کردن فرهنگ عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان در سطح نیروهای مسلح میزبان برگزاری جشنواره گوهر فاطمی بوده و دبیر این جشنواره سازمان فرهنگی خانواده سپاه در سطح استان است، افزود: سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به عنوان یکی از رده‌های برتر جشنواره گوهر فاطمی در سطح کشور است.

این مسئول با بیان اینکه جشنواره گوهر فاطمی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مردان و زنان در سطح جامعه و همچنین تبیین فرهنگ عفاف و حجاب از زبان هنر برگزار خواهد شد، تصریح کرد: کارکنان پایور، همسران، فرزندان و سربازان و بسیجیان فعال استان می توانند در جشنواره گوهر فاطمی شرکت کنند.

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه استان زنجان گفت:در جشنواره گوهر فاطمی آثار ارسالی به دبیرخانه سازمان فرهنگی خانواده توسط استادان داوری و آثار منتخب استانی به دبيرخانه کشوری که سازمان فرهنگی خانواده بوده، ارجاع داده می‌شود و پس از داوری برای داوری نهایی به ستاد کل نیروهای مسلح ارجاع داده خواهد شد.

نصیری با بیان اینکه علاقمندان به شرکت در جشنواره گوهر فاطمی می‌توانند آثار خود را در قالب فیلم کوتاه، عکس، شعر، نقاشی، طراحی پوستر، تئاتر، سرود و دلنوشته به دبیر خانه جشنواره ارسال کنند، اظهار کرد: علاوه بر موضوعات عفاف و حجاب، جهاد و ایثارگری، فرهنگ و هنر، دانش و پژوهش، خلاقیت و نوآوری نیز از جمله موضوعات جشنواره گوهر فاطمی است.

وی در رابطه با مهلت ارسال آثار به جشنواره گوهر فاطمی، خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را حداكثر تا تاريخ ۲۵ مهرماه امسال در پيام‌رسان ايتا و يا به دبیرخانه جشنواره به آدرس زنجان، سه‌راه امجدیه طبقه فوقانی بسیج جامعه زنان مرکز فرهنگی خانواده سپاه استان ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha