سپاس فرهنگیان لرستانی از نیروی انتظامی
کد خبر: 4090638
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷

سپاس فرهنگیان لرستانی از نیروی انتظامی

به مناسبت هفته ناجا از تعدادی از کارکنان نيروی انتظامی و فرزندان دو شهيد حوادث اخير در خرم‌آباد تجليل شد.

سپاس فرهنگیان لرستانی از نیروی انتظامیبه گزارش ایکنا از لرستان، به مناسبت هفته نیروی انتظامی امروز، ۱۷ مهر ویژه برنامه سپاس، تقدیر و تشکر فرهنگیان و دانش‌آموزان لرستانی از پلیس برگزار شد.

در این مراسم رضا عزتی، سرپرست آموزش و پرورش استان لرستان، گفت: مقام معظم رهبری نیروی انتظامی را در خدمت مردم، کنار مردم و پشتیبان آنان توصیف می‌کند و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار می‌کنند و به آنان اعتماد دارند.

وی افزود: هر لحظه که احساس خطر و ناامنی کنیم اولین کسانی که وارد میدان می‌شوند نیروی جان بر کف انتظامی است و جامعه فرهنگیان نیز همواره حامی و در کنار این قشر زحمت‌کش و خدوم بوده و هست.
.
یحیی الهی، فرمانده نیروی انتظامی لرستان نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و انتظامی به‌ویژه شهیدان عبداللهی و کرم‌پور که در حوادث اخیر به فیض شهادت نائل آمدند، اظهار کرد:  لرستان شش هزار و ۵۴۵ شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده که یک هزار آنها دانش‌آموز و ۱۸۰ نفر آنها معلم بودند.

وی افزود: الگوی همه ما، دانش‌آموز نوجوان  سیزده ساله ‌ای است که  برای دفاع از ارزش‌های اسلامی  نارنجک به خود بست و به زیر تانک رفت و در راه حراست از این مرز و بوم  به شهادت رسید .

الهی با بیان اینکه  شما دانش‌آموزان پیروان شهدا هستید، گفت: محیط‌های تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش در سراسر کشور محیط اسلامی نشئت گرفته از معنویات اسلامی است. 
 
این مراسم با شعار «پلیس خادم مردم و مردم حامی پلیس» و با اجرای برنامه‌هایی از جمله برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط گروه پیشتازان، دکلمه‌خوانی دانش‌آموزان، سخنرانی و تجلیل از فرزندان خانواده‌های شهدای انتظامی برگزار شد.‌

انتهای پیام
captcha