تشکیل پرونده قضایی برای کشته شدن یک شهروند در سنندج
کد خبر: 4090719
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴

تشکیل پرونده قضایی برای کشته شدن یک شهروند در سنندج

رئیس کل دادگستری استان کردستان درباره فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر کشته شدن یک شهروند در داخل خودرو در سنندج گفت: در این رابطه پرونده قضایی تشکیل شده است.

سیدحسین حسینی، رئیس کل دادگستری استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین سیدحسین حسینی، رئیس کل دادگستری استان کردستان در رابطه با اغتشاشات اخیر در استان اظهار کرد: جلسات شورای تأمین در دادگستری استان برای رسیدگی به پرونده افراد دستگیر شده هر روز برگزار می‌شود و تا امروز افرادی که نقش مؤثری در اغتشاشات نداشتند آزاد شده‌اند و برای لیدرها پرونده قضایی تشکیل شده است.

وی افزود: شعب ویژه برای رسیدگی به پرونده لیدرهای اغتشاشات در دادستانی، محاکم بدوی و تجدید نظر تشکیل شده است و به پرونده‌ها به صورت فوق‌العاده رسیدگی می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان کردستان درباره فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر کشته شدن یک شهروند در داخل خودرو در سنندج گفت: در این رابطه پرونده قضایی تشکیل شده است و همچنین شب گذشته کارشناس پزشکی قانونی و کارشناس اسلحه برای بررسی جسد اقدامات لازم را انجام دادند.

وی در پایان در رابطه با شایعه مجروح شدن دادستان سقز در اغتشاشات اخیر یادآور شد: ادعای مطرح شده کذب است و چنین موضوعی صحت ندارد.

انتهای پیام
captcha