وحدت عامل ارتقای امنیت، پیشرفت و کرامت امت اسلامی در برابر دشمنان است
کد خبر: 4090890
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰
رئیس اداره اوقاف بابلسر و فریدونکنار:

وحدت عامل ارتقای امنیت، پیشرفت و کرامت امت اسلامی در برابر دشمنان است

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار در نشست با فرمانده انتظامی این شهرستان گفت: وحدت، عامل ارتقای امنیت، پیشرفت و کرامت امت اسلامی در برابر دشمنان است.

به گزارش ایکنا از مازندران، به مناسبت هفته نیروی انتظامی و تقارن آن با هفته وحدت، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار با همراهی اصحاب وقف، با سرهنگ سید جعفر افضلی، فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر دیدار کرد.

حجت‌الاسلام رمضان شجاعی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار در این نشست با قدردانی از عملکرد مطلوب نیروهای خدوم انتظامی در خنثی‌سازی اغتشاشات اخیر، گفت: پلیس نماد نظم و امنیت کشور است.

وی افزود: نیروی انتظامی همواره در کنار مردم بوده و در حفظ و تأمین امنیت و آرامش در جامعه نیز نقش بسزایی دارد.

حجت‌الاسلام شجاعی در این دیدار خواستار حفظ و حراست اماکن و بقاع متبرکه در راستای ایجاد و پایداری امنیت از سوی عوامل پلیس این شهرستان شد و با اشاره به هفته وحدت  خاطرنشان کرد: وحدت، عامل ارتقای امنیت، پیشرفت و کرامت امت اسلامی در برابر دشمنان است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار با ارائه این مطلب که اگر به‌جای وحدت، فرایند تفرقه در جهان اسلام گسترش یابد، وحدت در بین امت اسلامی محقق نمی‌شود، بیان کرد: با نبود وحدت بین مسلمانان، قدرت‌های استکباری سلطه خود را بر جهان اسلام گسترش داده و جوامع اسلامی از استقلال پایدار و همه‌جانبه دور خواهند ماند.

وی در پایان اظهار کرد: اگر وحدت بین مسلمانان جهان شکل پذیرد، بی شک دشمنان اسلام دیگر نخواهند توانست جنگ و خونریزی میان مسلمانان راه بیندازند.

انتهای پیام
captcha