4 راهبرد دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی
کد خبر: 4090996
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴

4 راهبرد دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی

فرمانده انتظامی لرستان فشار از بیرون، تفرقه از درون، گرفتن حجب و حیا از زنان و غیرت از مردان را چهار راهبرد مهم دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی نام برد و اظهار کرد: تاکنون دشمن با سرمایه‌گذاری و هزینه‌های بسیار فتنه‌هایی بر مبنای همین چهار مؤلفه برای جمهوری اسلامی طرح‌ریزی کرده است.

یحیی الهی، فرمانده انتظامی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، یحیی الهی، فرمانده انتظامی لرستان در اجتماع نیروهای مؤمن، ولایی و انقلابی استان لرستان که عصر دوشنبه، 18 مهر به‌مناسبت هفته وحدت با حضور اقشار مختلف مردم، کارکنان نیروی انتظامی، سپاه و مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان در مصلای الغدیر خرم‎آباد برگزار شد، گفت: دشمنان انقلاب به این نتیجه رسیده‌اند که در جنگ نظامی در برابر نظام جمهوری اسلامی و بیش از 80 میلیون بسیجی تحت فرماندهی معظم کل قوا راه به‌ جایی نمی‌برند.

وی با بیان اینکه راهبردهای دشمن بعد از جنگ تحمیلی و فتنه‌های نظامی به‌ جایی نرسید و منجر به شکست، آبروریزی و شکستن هیمنه‌ آنها در منطقه شد، به تغییر راهبردهای دشمن اشاره کرد و افزود: یکی از این راهبردها ایجاد تفرقه بود.

الهی با اشاره به فشار از بیرون و تفرقه از درون و گرفتن حجب و حیا از زنان و غیرت از مردان به‌عنوان راهبرد مهم دشمن، اضافه کرد: در این راستا تاکنون دشمن سرمایه‌گذاری و هزینه‌های بسیاری کرده و فتنه‌هایی نیز که برای جمهوری اسلامی طرح‌ریزی کرده بر مبنای همین چهار مؤلفه بوده است.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه دشمن انگشت خود را بر روی حجاب و عفت زنان جمهوری اسلامی ایران گذاشته است، اظهار کرد: فتنه‌ای که دشمنان در کشور ایجاد کردند از مدت‌ها قبل پیش‌بینی‌ شده بود؛ دشمنی با اصل ولایت است. لذا، آنان به‌دنبال فتنه بین دوستداران ولایت و مردم هستند. فتنه جدید حول محور تفرقه بین مردم و نیروی انتظامی داشت شکل می‌گرفت و عده‌ای هم کورکورانه همراهی کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه در لرستان به لطف اقدامات پیشگیرانه، همدلی و تعامل دستگاه‌ها، حضور انقلابی و خودجوش خود مردم و بصیرت آنها شاهد اغتشاشات و مشکلات آن‌چنانی نبودیم، گفت: زنان لر عفیفه هستند و حجاب برای آنها بسیار بااهمیت است.

وی با بیان اینکه راهبردی که دشمن در این اغتشاشات در پیش‌ گرفته؛ کشته‌سازی و بازی با احساسات مردم و جوانان است، افزود: بسیاری از کسانی که در این اغتشاشات کشته شدند بی‌گناه هستند چون فتنه‌گران آنها را کشتند. در اغتشاشاتی هم که در لرستان داشتیم برخی افراد خام و گول‌خورده با هدف کشتن جوانان مسلحانه به میان اغتشاشات و تجمعات آمده بودند.

الهی گفت: یکی از موضوعاتی که توسط فراجا و نیروهای امنیتی پیگیری شد این بود که کسی با توجه به اغتشاشات لرستان درخواست سلاح برای در اختیار قرار دادن جوانان حاضر در تجمعات برای تیراندازی به مردم و نیروهای امنیتی کرده بود که اکنون دستگیر شده و در اختیار نیروی انتظامی است.

انتهای پیام
captcha