تأمین امنیت مردم؛ وظیفه مشترک دستگاه قضایی و نیروی انتظامی
کد خبر: 4091030
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸

تأمین امنیت مردم؛ وظیفه مشترک دستگاه قضایی و نیروی انتظامی

رئیس کل دادگستری استان کردستان با اشاره به اینکه تأمین امنیت مردم وظیفه مشترک دستگاه قضایی و نیروی انتظامی است، گفت: نیروی انتظامی تأمین کننده امنیت در جامعه است و در خدمتگزاری به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است.

دیدار با فرمانده انتظامی کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی، رئیس کل دادگستری استان کردستان امروز، 19مهرماه به مناسبت هفته نیروی انتظامی ضمن حضور در دفتر فرمانده انتظامی استان، با تبریک هفته نیروی انتظامی به تمامی فرماندهان و پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی استان اظهار کرد: تمامی اقدامات در زمینه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تنها در سایه امنیت مقدور است و این امنیت هم مرهون تلاش‌های نیرو‌های نظامی و انتظامی است.

وی افزود: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در راستای هدف مشترک تأمین امنیت در جامعه تلاش می‌کنند و با افرادی که در جامعه سعی می‌کنند ناامنی ایجاد کنند بدون مماشات برخورد خواهند کرد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان ضمن تقدیر از نیروهای انتظامی در جریان کنترل اغتشاشات اخیر بر برخورد قاطعانه با اغتشاشگران خبر داد و بیان کرد: دستگاه قضایی از این به بعد با این دسته از افراد که موجب رعب و وحشت سایر همشهریان در استان می‌شوند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

وی در دیدار با فرمانده مرزبانی کردستان نیز ضمن تبریک این هفته، به مرزی بودن و حساسیت ویژه استراتژیکی این استان در سطح کشور اشاره کرد و افزود: هر دو مجموعه قضایی و انتظامی درک صحیحی از وظایف خود دارند و هر دو به دنبال یک هدف و آن هم رضایتمندی مردم و حل مشکلات آن‌ها و ایجاد امنیت پایدار در استان کردستان هستند.

سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان در این دیدار به نقش دستگاه قضایی در توسعه امنیت پایدار در جامعه پرداخت و اظهار کرد: هماهنگی و هم‌افزایی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی موجبات امنیت و آسایش مردم را فراهم خواهد کرد.

یادآور می‌شود؛ در پایان این دیدارها لوح تقدیری به پاس تلاش‌های نیرو‌های پرتلاش و زحمتکش انتظامی به نیابت از تمامی آن‌ها از سوی رئیس کل دادگستری استان کردستان تقدیم سردار آزادی فرمانده انتظامی استان و سرهنگ سپهری فرمانده مرزبانی استان شد.

انتهای پیام
captcha