ولایت فقیه؛ رمز اتصال ملت ایران به مهدویت
کد خبر: 4091490
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱

ولایت فقیه؛ رمز اتصال ملت ایران به مهدویت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: دشمن باید بداند مردم این کشور ریشه در عاشورا دارند و آینده شان نیز با انتظار رقم خورده که قطعاً با سپر محکم ولایت فقیه این اتصال برقرار می‌شود.

دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی با فرمانده انتظامی استانبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، علی فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، امروز ۲۰ مهرماه در دیدار با فرماندهی انتظامی استان به مناسبت هفته فراجا، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای نظم و امنیت و سردار حاج قاسم سلیمانی و با تبریک هفته وحدت و فراجا بیان کرد: جان بر کفان همیشه در صحنه نیروی انتظامی، مظلومان امنیت و آرامش جامعه هستند که قدردان زحمات آنان هستیم.

وی افزود: به عنوان بخشی از خواص جامعه بر خود وظیفه می‌دانیم که از نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی نسبت به متانت و صبر و حوصله‌ای که در راستای تامین امنیت و آرامش ایفا می‌کنند، قدردانی کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: آنچه که اخیراً در کشور رخ داده برخواسته از نقشه شوم و کور دشمن بوده که همانند دیگر توطئه ها با بصیرت و آگاهی مردم، هدایت گری های رهبری و به فضل الهی و با همت و استقامت سبز پوشان نظم و امنیت به نتیجه‌ای نرسید.

وی با بیان اینکه بسیاری از اختلال گران در حوادث اخیر ندانسته و با القای دشمن در فضای مجازی وارد صحنه شدند، افزود: جان بر کفان همیشه در صحنه نیروی انتظامی، مظلومان امنیت و آرامش جامعه هستند که قدر دان زحمات آن‌ها هستیم.

فرخنده با بیان اینکه دشمن به دنبال ترویج بدحجابی و بی حجابی اجباری بوده و در صدد است تا مردم را از دین جدا کند، اظهار کرد: دشمن باید بداند مردم این کشور ریشه در عاشورا دارند و آینده شان هم با انتظار رقم خورده که قطعاً با سپر محکم ولایت فقیه این اتصال برقرار می‌شود.

انتهای پیام
captcha