ضرورت برگزاری کلاس‌های دانش‌افزایی برای مادران در خصوص عفاف
کد خبر: 4094817
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹

ضرورت برگزاری کلاس‌های دانش‌افزایی برای مادران در خصوص عفاف

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: برگزاری کلاس‌های دانش‌افزایی برای والدین به‌خصوص مادران و توجیه آن‌ها نسبت به رعایت حریم عفاف در خانه و محیط‌‌های اجتماعی در دستور کار قرار گیرد.

جواد جنگی، مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، جواد جنگی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی ۵ آبان ماه در جلسه کمیته عفاف و حجاب اظهار کرد: مقوله عفاف و حجاب از ارکان نظام اسلامی است بنابراین دشمن با شبیخون فرهنگی، عفت زنان و مردان ایران اسلامی را نشانه گرفته است.

وی افزود: آموزش و پرورش از متولیان اصلی ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی در جامعه است و آموزش، ساماندهی و بکارگیری مدیران، معلمان و همه پرسنل مدارس جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در بین دانش‌آموزان از مهمترین وظایف این کمیته محسوب می‌شود.

جنگی بیان کرد: آشنا کردن جوانان به‌خصوص دختران برای شناخت توطئه‌ها، زمینه‌ها، روش‌ها و مجاری نفوذ فرهنگ غربی از طریق مدارس از شیوه‌های راهگشا است.

وی ادامه داد: اهتمام به مثبت نگری و زیبااندیشی در مورد فرهنگ عفاف و حجاب بسیار کلیدی است.

وی ادامه داد: برگزاری کلاس‌های دانش‌افزایی برای والدین به‌خصوص مادران و توجیه آن‌ها نسبت به رعایت حریم عفاف در خانه و محیط‌‌های اجتماعی از طریق انجمن اولیا و مربیان در دستور کار قرار گیرد.

 

 

انتهای پیام
captcha