مادران در تشکیل جامعه ایمانی نقش بی‌بدیلی دارند
کد خبر: 4095617
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵

مادران در تشکیل جامعه ایمانی نقش بی‌بدیلی دارند

مسئول سازمان بسیج اساتید سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: مادران در تشکیل جامعه ایمانی و ارزشی نقش بی‌بدیلی دارند، این نقش درباره مادران شهدا برجسته‌تر است.

مادران در تشکیل جامعه ایمانی نقش بی‌بدیلی دارندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حسن حیدری رئیس سازمان بسیج اساتید سپاه شهدای آذربایجان غربی 8 آبان با همراهی جمعی از اساتید دانشگاهی و حوزوی با مادر شهید عباس فاطمیه در منزل این شهید دیدار کرد.

وی در این دیدار با بیان اینکه، حوزویان و دانشگاهیان با همه قوا پشتیبان خانواده شهدا به ویژه مادران و فرزندان آنها هستند، اضافه کرد: به‌معنای واقعی‌کلمه تا پای جان قدردان زحمات‌ این قشر از جامعه هستیم.

این استاد دانشگاه، انقلابی‌گری، ایمان قوی و مردمی‌ بودن را مهم‌ترین خصیصه شهدای انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: چه کسانی که در هشت سال دفاع مقدس در میدان حاضر شدند، چه‌کسانی که در دفاع از حرمین اهل بیت (ع) یا در اغتشاشات اخیر به خون خود غلتیدند، همه پشتیبان مردم بودند، پس ما نیز خانواده آنها را تنها نخواهیم گذاشت.

حیدری گفت: مادران در تشکیل جامعه ایمانی و ارزشی نقش بی‌بدیلی دارند و این نقش درباره مادران شهدا برجسته‌تر است، درحالی که غرب درصدد است، این قشر تاثیرگذار را فقط به ظواهر زندگی دنیوی مشغول کند.

شهید عباس فاطمیه به طور داوطلبانه مسئول حفاظت در مقابل تخریب اموال عمومی و حفاظت از مردم عادی در مقابل اغتشاشگران شده بود؛ که روز پنجشنبه ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۱ با ضربه میله فلزی اغتشاشگران به کما رفت، سپس بعد از سه روز به شهادت رسید.

انتهای پیام
captcha