جان‌باختن یک بیمار مبتلا به کرونا طی شبانه‌روز گذشته در لرستان
کد خبر: 4095670
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳

جان‌باختن یک بیمار مبتلا به کرونا طی شبانه‌روز گذشته در لرستان

طبق اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، در 24 ساعت گذشته، یک مورد جدید فوتی ناشی از کرونا در لرستان ثبت شده که مجموع جان‌باختگان ناشی از کووید 19 از ابتدای شیوع بیماری تاکنون، به دو هزار و 906 نفر رسیده است.

مریم کوشکی، دبیر ستاد مبارزه با کرونا  دانشگاه علوم پزشکی لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، مریم کوشکی، دبیر ستاد مبارزه با کرونا  دانشگاه علوم پزشکی لرستان امروز، هشتم آبان در تشریح آخرین وضعیت شیوع کرونا در لرستان، گفت: در شبانه‌روز گذشته یک بیمار مبتلا به کرونا در لرستان فوت کرد و دو بیمار جدید شناسایی شد.

وی با بیان اینکه با فوت یک بیمار آمار قربانیان کرونا در لرستان به دو هزار و 906 نفر افزایش یافت، افزود: تاکنون 226 هزار و 578 لرستانی به طور قطعی به کرونا مبتلا شده‌اند.

کوشکی با بیان اینکه در مراکز درمانی لرستان 88 بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا بستری هستند، اضافه کرد: براساس آخرین رنگ‌بندی کرونایی وزارت بهداشت، این هفته دو شهرستان سلسله و پلدختر همچنان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

وی با بیان اینکه خرم‌آباد از وضعیت نارنجی به زرد تغییر رنگ داد، اضافه کرد: پلدختر از زرد به نارنجی تغییر رنگ داد تا به همراه سلسله در وضعیت نارنجی قرار گیرند، شهرستان‌های دلفان و ازنا هم از وضعیت آبی به زرد کرونایی تغییر رنگ دادند این در حالی است که خرم‌آباد، بروجرد، کوهدشت، سلسله، پلدختر و چگنی وضعیت زرد کرونایی دارند و وضعیت در دورود، الیگودرز و رومشکان همچنان آبی است.

انتهای پیام
captcha