۳ نفر از عوامل اصلی حوادث ایذه دستگیر شدند
کد خبر: 4100252
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۵

۳ نفر از عوامل اصلی حوادث ایذه دستگیر شدند

رئیس کل دادگستری خوزستان اعلام کرد: سه نفر از عوامل اصلی حوادث و اغتشاشات شهرستان ایذه دستگیر شدند و تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل مرتبط در دستورکار قرار دارد.

علی دهقانیبه گزارش ایکنا از خوزستان، به نقل از خبرگزاری قوه قضائیه، علی دهقانی، رئیس دادگستری خوزستان درباره حوادث شهرستان ایذه بیان کرد: بعد از حوادث ۲۵ آبان در ایذه، به دادستان و رئیس دادگستری این شهرستان دستور ویژه داده شد تا کلیه اقدامات لازم را در جهت شناسایی و دستگیری عوامل اصلی این حوادث و اغتشاشات انجام دهند.

وی افزود: دستورات لازم برای انتقال پیکر شهدا به پزشکی قانونی و تشخیص نوع اسلحه به کار رفته در این حوادث صادر شد. همچنین دستور ویژه برای انتقال مجروحین به شهرستان اهواز برای درمان صادر شد.

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: سه نفر از عوامل اصلی حوادث و اغتشاشات شهرستان ایذه دستگیر شدند و تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل مرتبط در دستورکار قرار دارد. به دادستان مرکز استان نیز مأموریت داده شد تا با حضور در شهرستان ایذه اقدامات و نظارت‌های لازم در جهت تکمیل تحقیقات و دستگیری کلیه عوامل را در محل انجام دهد.

دهقانی با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده به‌صورت ویژه در دستور کار دادگستری استان قرار دارد، اظهار کرد: در حوادث روز 25 آبان شهرستان ایذه، پنج نفر از جمله یک پسر ۹ ساله، یک خانم ۴۵ ساله و سه جوان به شهادت رسیدند و ۱۰ نفر نیز مجروح شدند.

رئيس‌کل دادگستری استان خوزستان تأکید کرد: دستورات ویژه و قاطع برای دستگیری کلیه عوامل مرتبط با این حوادث صادر شده است.

انتهای پیام
captcha