مسابقات جام جهانی با اجرای اين قاری افتتاح می‌شود + فيلم
کد خبر: 4100968
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸

مسابقات جام جهانی با اجرای اين قاری افتتاح می‌شود + فيلم

مراسم امروز افتتاحیه مسابقات جام جهانی قطر برای نخستین بار در طول تاریخ برگزاری این رویداد جهانی، با اجرای برنامه قرآنی توسط یک جوان 20 ساله معلول قطری آغاز می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از القاهره 24، امروز یکشنبه، 20 نوامبر 2022 میلادی، با آغاز جام جهانی 2022، چشم جهانیان به دوحه، پایتخت قطر دوخته شده است؛ جایی که برجسته‌ترین رویداد بین‌المللی فوتبال در آن افتتاح خواهد شد.

مراسم افتتاحیه جام جهانی با اجرای پرفورمنس قرآنی توسط، غانم المفتاح، قاری قطری آغاز می‌شود که از سوی قطر به عنوان سفیر جام جهانی 2022 معرفی شده است.

قطر جام عرب را هم که سال گذشته میزبانی آن را بر عهده داشت، با آیاتی از قرآن کریم، افتتاح کرد که گواه پایبندی این کشور به دین مبین اسلام و بزرگداشت شعائر اسلامی است؛ به ویژه اینکه مسابقات جام جهانی را میلیون‌ها نفر از سراسر جهان تماشا می‌کنند.

ورزشگاه البیت شامگاه امروز، 29 آبان‌ماه میزبان دیدار تیم ملی قطر مقابل اکوادور در افتتاحیه جام جهانی 2022 خواهد بود.

افتتاح مسابقات جام جهانی با اجرای غانم المفتاح با استقبال کاربران شبکه‌های اجتماعی در این کشور همراه شده که آن را مایه عزت و سربلندی برای کشورشان خواندند.

مسابقات جام جهانی با تلاوت اين قاری افتتاح می‌شود

پیش از این کمیته عالی جام جهانی 2022 قطر از انتصاب غانم المفتاح، جوان قطری به عنوان سفیر رسمی این مسابقات خبر داده بود.

غانم المفتاح یکی از چهره‌های نمونه برای بسیاری از جوانان عرب محسوب می‌شود، زیرا او با وجود اینکه به اختلال مادرزادی سندرم کودال رگرسیون دچار است، به کار و زندگی عشق می‌ورزد و با نیمی از بدن بدون اندام تحتانی زندگی می‌کند.

تلاوت قرآن کریم آغازگر مراسم افتتاحیه مسابقات جام جهانی است/اماده

غانم المفتاح در  پنجم می 2002 در دوحه، پایتخت قطر به دنیا آمد. سمت «سفیر حسن نیت» کشورش را دارد و کتاب‌ها و نشریات زیادی درباره انگیزه کار و موفقیت منتشر کرده است.

در ادامه ویدئویی از تلاوت این قاری قطری را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha