پیگیری مطالبات مؤسسات قرآنی سمنان با حضور مدیرعامل اتحادیه کشوری
کد خبر: 4101278
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
در نشستی با استاندار سمنان انجام شد

پیگیری مطالبات مؤسسات قرآنی سمنان با حضور مدیرعامل اتحادیه کشوری

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت سمنان از برگزاری نشست با استاندار این استان با حضور مدیرعامل اتحادیه کشوری و پیگیری مطالبات مؤسسات قرآنی خبر داد.

فاطمه نادعلیبه گزارش ایکنا، به نقل از اتقان، فاطمه نادعلی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان سمنان، از برگزاری نشست مشترک با سید‌محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان خبر داد و گفت: این جلسه روز پنجشنبه، 26 آبان‌ماه با حضور مدیرعامل اتحادیه کشوری، محمد انجم شعاع و جمعی از اعضای هیئت مدیره اتحادیه استان سمنان برگزار شد.

وی افزود: در این نشست در خصوص مطالبات مؤسسات قرآنی گفت‌و‌گو شد و آقای انجم شعاع، گزارشی از تعداد مؤسسات و ظرفیت قرآنی استان، فعالیت‌ها و نیز خلأهای موجود در این زمینه و همچنین دستاوردهای سفر به سایر استان‌ها ارائه کرد.

نادعلی با بیان اینکه در بحث اعتبارات تبصره 17 و سامانه سکو، درخواست کردیم که عدالتی بین مؤسسات سازمان تبلیغات و وزارت ارشاد برقرار شود و این بودجه به صورت دقیق‌تر و برنامه‌ریزی‌شده‌تر تخصیص داده شود که آقای هاشمی، استاندار سمنان موافق کرد.

وی تصریح کرد: در بحث موقوفات قرآنی در سطح استان نیز مقرر شد، جلسه‌ای با حضور مدیرکل اوقاف، مدیرکل تبلیغات و مدیرکل ارشاد و نیز مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان برگزار و طی آن در خصوص اعتبارات و موقوفات قرآنی استان تصمیم‌گیری شود.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی سمنان عنوان کرد: اختصاص وام 100 میلیونی مشاغل خانگی به مؤسسات واجد شرایط، تجهیز مؤسسات قرآنی، واگذاری یک دستگاه خودرو به‌صورت امانی به اتحادیه، واگذاری منابع پایدار مالی در مناطق صنعنی و شهرستان میامی، برنامه‌ریزی برای دیدار استاندار با مؤسسات طی 10 روز آینده و نیز رفع مشکل مکان ثابت برای اتحادیه استان بخشی از این توافقات بود.

نادعلی در پایان گفت: در ادامه نیز اعضای هیئت مدیره اتحدیه استان با همراهی آقای محمد انجم‌شعاع، با آیت‌الله حسینی شاهرودی، دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

انتهای پیام
captcha